Поставка товару здійснюється щоденно (Пн.-Пт.) спеціальним автотранспортом Постачальника за адресами: м. Стрий, вул. Колесси,буд.41 корпус В з 07:30 до 10:00 протягом 24 годин після отримання заявки в телефонному режимі або електронною поштою від представників Замовника в кількості та асортименті, що зазначені в такій заявці. Постачальник з кожною партією товару передає Замовнику накладну та документ, що засвідчує якість поставленого товару. Товар, який поставляється, має містити належне пакування. Оплата вартості поставленого товару проводиться за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30-ти календарних днів з дати видачі накладної.
Відповідно до планових кошторисних призначень на 2025р. та керуючись п.11.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами)