-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з охорони територій кладовищ м. Львова та території ЛКП «Муніципальна обрядова служба» (79710000-4 Охоронні послуги)
Завершена
2 520 580.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 602.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 602.90 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5c6819c929ba4d3aa93ce1843673eb0d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 803a9fc7036f47b99a072f0616586ef7
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5ff9deba68fa43e9ada751e98f168e18
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 28be94018b214b85ad44a5eb88f869a1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 40695682e24f48d88b06d3fb860ed138
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: a012093d0eef4c52bb592d344ddef231
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 68230491b94f49b983af5a130930a709
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 7fec27ca2d3b428c8ee35f60a003100a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ff5b96fd73bf471b86ed606850aa6ed6
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 9347e2476c9f49d9b2be5cd4b660329e
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 4c60a9a58ba74990b64aeaffd6eb88d3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: dc535103fb144c2a9b81bb68bb62c90c
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 5197d6ba87a34e8b862ee6864933619d
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: f1ed36facbeb48d987ed1abac347c8ef
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: e39f318077ce4851ac4f1767a0007578
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 3222bc04f6084a229e9550ec2b01cb9d
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 19684ffbed7144669f3cc65aa4da9e01
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 2720a9c9c6c54ae5907ab53979bc55d7
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 59bdb61ef4954a4e9daaa940da7f9e98
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ac5b9cbfe1a544a293975dcffdca5cc8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: bbf1a99814eb43c3a87c4e11f9589877
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 7d9f60c9c61e413eac441d344ff7ab67
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0dd7b7509a7d485bbe2ceb0d94851a58
Критерій стосується лоту «Послуги з охорони територій кладовищ м. Львова та території ЛКП «Муніципальна обрядова служба» (79710000-4 Охоронні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Учасник повинен надати:
2.1. Довідку, згідно форми поданої нижче, про наявність в Учасника або співвиконавця кваліфікованого персоналу охорони у кількості не менше 15 осіб, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років.
2.2. Копії посвідчень працівників (посада- охоронник/охоронець) та свідоцтва про робітничу кваліфікацію не нижче 3 розряду на усіх працівників згідно довідки.
2.3. Копію діючого посвідчення керівника підприємства Учасника про те, що він пройшов успішно навчання з перевірки знань з питань охорони праці.
2.4. З урахуванням вимог технічної документації (тендерного завдання) та умов закупівлі, п.п.12, 114 «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» затвердженого наказом Мінпраці № 336 від 29.12.2004, умов п.п. 15,17,18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, вимог ст.ст. 14,18 Закону України «Про охорону праці», згідно яких на роботодавця покладено обов’язок з організації та проведення відповідного навчання працівників, розділу 2 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України, № 1417 від 30.12.2014, ч. 5 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити дотримання ним зазначених законодавчих вимог, надавши документи (не менше одного) про проходження працівниками (не з числа персоналу охорони) курсу навчання з питань пожежно-технічного мінімуму.
2.5. З урахуванням встановленої тендерною документацією умови про залучення до надання послуг функціонування ПЦС Учасника, враховуючи вимоги законодавства, а саме ст.ст. 1,6,13 Закону України «Про охоронну діяльність», п.п. 19,20 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, для документального підтвердження наявності технологічної можливості виконання даних нормативних вимог, відповідність кваліфікаційним критеріям, керуючись п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен документально підтвердити наявність працівників (не менше одного), які мають необхідні знання та досвід і пройшли навчання за програмою державного центру сертифікації засобів охоронного призначення. Дана умова не застосовується виключно до персоналу охорону, а Учасник вправі надати будь-який аналогічний документ, отриманий ним у встановленому законом порядку, який підтверджує його відповідність даному кваліфікаційному критерію.
2.6. Копію довідки (або витягу) з державного реєстру про те, що працівники з числа кваліфікованого персоналу згідно п. 2.1 даних умов не мають непогашену чи не зняту судимість за вчинення злочину, виданої не раніше року оголошення закупівлі.
2.7. Копію медичної довідки чинної на дату подання документа про проходження працівниками згідно п. 2.1. даних умов обов’язкового медичного огляду.
ID: c64b9315752547e7a3dc6d3947e220e5
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9b945af16ff94b6bab9eb7090eaf5cbd
Критерій стосується лоту «Послуги з охорони територій кладовищ м. Львова та території ЛКП «Муніципальна обрядова служба» (79710000-4 Охоронні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,
матеріально-
технічної бази та технологій Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника або співвиконавця у разі залучення у встановленому порядку, обладнання та матеріально-технічної бази/технологій, а саме:
- спецзасобів з переліку, визначеного Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", зокрема: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше, ніж кількість персоналу охорони зазначеної в довідці про наявність працівників, а також електрошокових пристроїв в кількості не менше, ніж кількість постів охорони. Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в довідці шляхом надання копій видаткових накладних на придбання та платіжне доручення, завірене у встановленому порядку банківською установою.
- спецодягу, а саме форменного одягу з емблемою Учасника (з наданням додатково фотографій форменного одягу Учасника або співвиконавця в разі залучення) та спецвзуття в кількості не меншій ніж кількість охорони зазначеної в довідці про наявність працівників. Документальне підтвердження наявності форменного одягу, вказаної в довідці шляхом надання копій видаткових накладних на придбання та платіжне доручення, завірене у встановленому порядку банківською установою.
- - діючого сертифікованого пульта централізованого спостереження (ПЦС) охорони, що підтверджується наданням копій видаткових накладних на придбання пульта централізованого спостереження охорони, а також сертифікатом відповідності на такий пульт, що підтверджує його якість.
-
- - наявності на ПЦС системи відеоспостереження за операційним залом та засобів аудіореєстрації звукового фону операційного залу ПЦС та телефонних розмов у режимі реального часу щодо сигналів тривожних сповіщень, що підтверджується копіями видаткових накладних на придбання відповідного обладнання та платіжне доручення, завірене у встановленому порядку банківською установою.
-
- - наявності можливості забезпечення електромережі резервним живленням для безперебійної роботи обладнання ПЦС, що підтверджується копіями видаткових накладних на придбання відповідного обладнання та платіжним дорученням, завіреним у встановленому порядку банківською установою, а саме наявність комплекту автоматичної системи забезпечення стабільної роботи
№ з.п. Кваліфікаційні критерії Документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
обладнання ПЦС з метою безперебійного отримання сигналів для виклику ГШР з приладів обʼєкта замовника, (підтвердити документом технічних характеристик), а також не менше однієї одиниці додаткового автономного резервного обладнання з можливістю генерації номінальної напруги електроенергії достатньої для забезпечення належної роботи обладнання ПЦС, але не менше ніж 5.0 кВт (підтвердити документом технічних характеристик).
- наявності службових транспортних засобів реагування у кількості не менше 3-х одиниць, які обладнані кольорографічними схемами (написами), що ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, світловими та звуковими сигналами відповідно до Порядку, затвердженого наказом МВС № 375 від 18.04.2013 (на підтвердження надати: копії свідоцтв про реєстрацію/технічних паспортів транспорту реагування, фото транспорту реагування з видимістю державного номеру, довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку, копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв, документів про їх відповідність вимогам ДСТУ 3849:2018-Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів).
- наявності на транспорті реагування Учасника супутникової навігаційної системи визначення географічних координат в цілодобовому режимі, підтверджується документами щодо наявності встановленої системи gps (не менше 3-х копій), а також копіями видаткових накладних на придбання відповідного обладнання та платіжним дорученням, завіреним у встановленому порядку банківською установою. Надати лист-згоду про надання доступу Замовнику до програми відстеження вказаного транспорту реагування у реальному часі протягом дії договору.
- наявності засобів зв’язку, в кількості не менше ніж мінімальна кількість постів охорони, які будуть залучені до надання послуг з охорони протягом однієї зміни, що підтверджується копіями видаткових накладних на придбання відповідного обладнання та платіжне доручення, завірене у встановленому порядку банківською установою.
- з урахуванням п.4 Загальних положень Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, підтвердити гарантійним листом за підписом учасника, із зазначенням у ньому адреси дислокації усіх об’єктів охорони за предметом закупівлі, про наявність у нього необхідної матеріально-технічної бази, достатньої для провадження такої діяльності та практичної можливості виконання ним протягом строку виконання договірних зобов’язань усіх організаційних, кадрових і технологічних вимог згідно умов закупівлі та технічного завдання з надання послуг охорони, враховуючи територіальне розташування об’єктів охорони Замовника.
№ з.п. Кваліфікаційні критерії Документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
-
- - наявності портативних нагрудних відеореєстраторів в кількості не менше двох, що підтверджується копіями видаткових накладних на придбання відповідного обладнання та платіжним дорученням, завіреним у встановленому порядку банківською установою.
-
- довідку в довільній формі про наявність в Учасника технічних засобів охорони згідно ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність», що застосовуватимуться ним під час здійснення охоронної діяльності на об’єктах Замовника (системи, прилади, обладнання для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна тощо) для захисту майнових прав і законних інтересів Замовника, на виконання п.1 ч.1 ст.2 Закону України «Про охоронну діяльність», враховуючи технічну специфікацію (завдання) та умови закупівлі. У довідці зазначити перелік, найменування, кількість технічних засобів охорони та підтвердити наявність копіями видаткових накладних та платіжним дорученням, завіреним у встановленому законом порядку, на придбання відповідного обладнання.
Примітка: В довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен вказати їх найменування, кількість, власне/залучене/орендоване/тощо.
ID: 2cdad8f7617444fdbf98efe4e4323649
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 02fff50267c9435aba1ee05da74e883a
Критерій стосується лоту «Послуги з охорони територій кладовищ м. Львова та території ЛКП «Муніципальна обрядова служба» (79710000-4 Охоронні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за
предметом закупівлі
договору (договорів); Учасник повинен надати:
3.1. Довідку про досвід виконання Учасником або співвиконавцем в разі залучення аналогічних договорів (за останні 3 роки) за предметом закупівлі та/або кодом ДК 021:2015 (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті) у формі нижченаведеної таблиці:
№
н/п Предмет договору Назва замовника та його реквізити Терміни виконання послуг Відсоток виконаних послуг
назва замов ника адре са номер телефону П.І.П.
керівника/ уповноваж еного на підписанн я договору
Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання учасником договору (договорів) в обсязі 100%.
3.2. Скан-копії аналогічних договорів із додатком/додатками (за наявності в договорі додатку/додатків) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в таблиці.
3.3. Скан-копії аналогічних договорів із додатком/додатками (за наявності в договорі додатку/додатків) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в таблиці.
3.4. Скан-копія актів надання послуг по договорах, зазначених в таблиці.
3.5. Скан-копія листів-відгуків від замовника про успішне та належне виконання договорів, які зазначено в таблиці, із обов’язковим зазначенням дати, номера укладення договору.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь- якої форми власності.
**інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
ID: 89010ce889df41cb96fef7da353efd91
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: e824ac3dcc8849e9bf4f7ca903d06890
Критерій стосується лоту «Послуги з охорони територій кладовищ м. Львова та території ЛКП «Муніципальна обрядова служба» (79710000-4 Охоронні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю Фінансова спроможність учасника підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній рік (2024 рік, або 2023 рік), а саме: Учасник надає документи фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати ) за останній звітній рік (2024 рік, або 2023 рік), які підтверджують, що обсяг чистого доходу від реалізації продукції учасника закупівлі за відповідний період не є меншим ніж 50% суми очікуваної вартості цієї закупівлі. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
ID: 929a7a74904244af88ea2784bd9f5486
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: b6d692705ff34aea8b8aa95952630a26
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: dc50b841f8954c86be16e349d685005e
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: ba36601e6d4e4d0fb11829b6e47c33e3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 906473b97ec44b1db7c2a4d588bf5219
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b696632ba9314f63a5d7bf74765d98fe
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Мова тендерної пропозиції
ID: a677d2c3a1574ab79011a80649de933c
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 8b14ccbd1a1f4fb7b4735d988e78b299
Критерій стосується лоту «Послуги з охорони територій кладовищ м. Львова та території ЛКП «Муніципальна обрядова служба» (79710000-4 Охоронні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 2.2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.4.2. пункту 2.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МУНІЦИПАЛЬНА ОБРЯДОВА СЛУЖБА» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3.3. пункту 2.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на Р/р UA698201720344330002000099700, ДКСУ м.Київ, МФО 820172
До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника.
Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу.
Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів.
2.2.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000.00 грн. (десять тисяч гривень, 00 копійок).
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.
2.2.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg:
- копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів.
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
- довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії
- доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції.
2.2.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
2.2.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022.
Згідно п. 3 Особливостей:
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення:
статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей.
Дата створення: 07.02.2025 23:39
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: d81faa08c5b44c2a92abda8a6c4e6c0c
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження