• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Соки

Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.

Завершена

357 964.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 5d15cbdf37a649cab49433d656d04944
Критерій стосується номенклатури Соки
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.02.2025 11:57
Цукор або підсолоджувачі у складі
ID: b18a0c255c8b405ebfc993d1b75e8846  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.02.2025 11:57
Об'єм
ID: ef43115d4b32433194a5e6bd8ebaee01  
Мінімальне значення : 1  
Максимальне значення : 1  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.02.2025 11:57
Основа соку
ID: 9763463451964cdc967688b29de66a75  
Очікувані значення : персик, яблуко, морква  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.02.2025 11:57
Бренд
ID: 4109d8754eeb4424959d597f54b21eae  
Очікуване значення : ДОБРИЙ РАНОК  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження