-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги по охороні приміщень КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 03296bc8d99748b38245fcecefc26412
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: c9a08bb0fa19465fbedec1d678106ea2
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 340574eff35f4bc7996b04d93b118a34
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 83df2021f35d4f5581b380734fa86c3d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: abebe596de3a442e91e683c2b3e257b6
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 759662df180843bd92b449553abb512e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bbf0a5b2c6ea4af2bbd4ca9a118d34ed
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0c3a38c2f23d4f11a7bd036741b5104f
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 810827e324864f7986ee4d5510fd5bfd
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5ca53aefbb624673a3facdf7a30a76f5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: f46606a096cf46fba70b135abc6c6693
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: d3e812691d254e058c8aee1238dbcad4
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: a531427b0951477ea263597082ac72ee
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 5e4ade1852fe4bb88fcbef6444638cf4
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6e694e57d168416c8852c4537fba3106
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2aba02ef62ed4f348874e2f8dc1ba390
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 1daa538c20f1466da6878a720a0424c5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 17889b793683460794dc6804bf064900
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e469d626f4264a09a27ce751db07213e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 96300bcfd5cf4733a152242569025d58
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 487274a7551c48e0a03738ce23a398b5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: b9a2ffae385e46528b68f51488851170
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 98c609b7615a4b42ae51e1134954bbbc
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги по охороні приміщень КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Відповідно до доповнення 6 до Додатку 1 до тендерної документації:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування з підтверджуючими документами.
Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність:
- спеціальних засобів (бронежилети – не менше 2-х, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівливої дії, ліхтарі, кайданки пластикові (текстильні) одноразового використання – не менше 2 одиниць кожного виду спеціального засобу), які будуть використовуватися при охороні об'єкта, враховуючи технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та діючого законодавства України (на підтвердження наявності зазначеного надати договори/видаткові накладні або інші підтверджуючі документи наявності зазначених спецзасобів);
- мобільний телефон (на підтвердження наявності зазначеного надати договори/видаткові накладні або інші підтверджуючі документи) із розрахунку оснащення посту охорони на об'єкті замовника та резервного у разі виходу з ладу;
- наявність уніформи (фото форми з видимістю розпізнавальних символів учасника – шевронів, тощо), яка має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби посту охорони (на підтвердження наявності форменого одягу надати договори/видаткові накладні або інші підтверджуючі документи наявності форменого одягу по сезону, як літнього так і зимового в кількості не менше ніж потрібно для забезпечення особового складу, який буде задіяний на охороні об'єкта Замовника або інші підтверджуючі документи наявності форменого одягу);
- цифрові радіостанції;
- наявність посвідчень охоронників (надати сканкопії посвідчень, оформлених відповідно до Закону «Про охорону діяльність»);
- наявність пульта централізованого спостереження (ПЦС):
- наявність автотранспорту, що буде використовуватися групами швидкого реагування зі зброєю персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкту охорони.
1.2. Довідка з переліком найменувань форменного одягу працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»* (не менше 10 комплектів зимового та літнього форменого одягу, ременів, черевиків та головних уборів та інше). Додатково надати фотографії форменого одягу учасника за сезоном та копії видаткових накладних на придбання.
1.3. Довідка в довільній формі про наявність пульту централізованого спостереження* у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати сканкопії підтверджуючих документів на приміщення (право власності, договір оренди, лізингу, тощо); наявність пункту централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3-х працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС, які здійснюють контроль за рухом охоронників, задіяних до охорони Об'єкта Замовника та груп реагування, які дислокуються в межах реагування на повідомлення з Об'єкта Замовника (надати лист-гарантію про обов'язок здійснення цілодобового моніторингу охоронників та груп швидкого реагування на Об'єкті).
*- У разі якщо ПЦС знаходиться у власності учасника (на підтвердження наявності зазначеного надати договори/видаткові накладні;
- У разі якщо ПЦС не належить учаснику надати договір на надання даних послуг або договір оренди на пульт централізованого спостереження (охорони) або інші документи.
1.4. Документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту груп швидкого реагування (ГШР)*, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
• свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р. №379);
• фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;
• дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013р. № 375);
• довідки про перебування транспортних засобів ГШР зі зброєю на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405;
• всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання;
• перепустки, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години по місту надання послуг або гарантійний лист, щодо обов’язкового отримання документу на автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у місті надання послуг у разі перемоги в тендері. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу. Замовник залишає за собою право за реквізитами перепусток перевірити достовірність таких документів в уповноваженому органі.
1.5. У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір про надання послуг з виїзду наряду ГШР зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в п. 1.4. цього розділу щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, акти наданих послуг до нього або накази про прийняття на роботу в групу швидкого реагування працівників та копію ліцензії на право здійснення охоронної діяльності суб’єктом охоронної діяльності. Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування
1.6. Додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого Учаснику або субпідряднику або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування, на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
1.7. Сканкопія з оригіналу документу, що підтверджує наявність у Учасника або субпідрядника або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування кімнат/-и зберігання зброї.
1.8. Надати скановані копії документів чинних на момент розкриття тендерної пропозиції, дозволів на експлуатацію засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, встановленого зразка, згідно ст. 42 ЗУ «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 р. включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно ст.42 ЗУ «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022 року), виданих на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг – надати в кількості не менше десяти одиниць.
1.9. Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності. Документально підтвердити чинність цього договору наданням актів наданих послуг за останні повні три місяці до дати подання тендерних пропозицій.
1.10. Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відео контроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет.
Для підтвердження надати:
- довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника.
1.11. Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником. Дана система (апаратно-програмний комплекс) повинна мати наступні функції:
- програмування графіку обстеження об’єкта;
- можливість встановлення не менше 5 контрольних точок маршруту;
- звукове та візуальне нагадування охороннику про необхідність здійснення обстеження об’єкта та проходження конкретних точок маршруту;
- формування та надсилання на власний пункт централізованого спостереження Учасника повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження як всього маршруту так і його окремих контрольних точок;
- наявність тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження об’єкта;
- автоматичне ведення електронного журналу реєстрації подій (повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження (як всього маршруту так і окремих контрольних точок) та повідомлень про спрацювання тривожної кнопки), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
- можливість формування звіту про здійснення обстеження об’єкту за конкретний період та надання такого звіту Замовнику за його окремим запитом.
Для підтвердження наявності та використання системи (апаратно-програмного комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту (контрольних точок маршруту) охоронником, Учасник повинен надати:
- опис системи (апаратно-програмного комплексу) із обов’язковим зазначенням її можливостей, складових частин та алгоритм (опис або схему) роботи;
- перелік всіх складових частини системи, що розміщуються на об’єкті з їх фотографіями.
- договір на технічний контроль за дотриманням охоронниками графіка та маршруту патрулювання та технічного обслуговування пристрою контролю.
ID: 5d27dfb39038487a9253db167d3e7860
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 515c2158da9c472b8543d239870433ea
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги по охороні приміщень КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Відповідно до доповнення 6 до Додатку 1 до тендерної документації:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі за період 2021-2024 років, Учасник має надати:
3.1.1. Заповнену довідку у формі, викладену у Таблиці, що в доповненні 6 до Додатку 1 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Під аналогічними договорами мається на увазі виконані договори з надання послуг фізичної охорони або охорони приміщень.
3.1.2. Листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо з документами, що підтверджують виконання договору) та скан-копії актів приймання приймання-передачі, актів виконаних робіт або видаткових накладних або інших підтверджуючих документів складених у двосторонньому порядку сторонами договору, що підтверджують надані послуги).
ID: 3eb4b597026b4caeaa6f76181347992b
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 36ea3002654546f4a8efc86e83962088
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги по охороні приміщень КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Документ
Відповідно до доповнення 6 до Додатку 1 до тендерної документації:
2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації - охоронників, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею та мають необхідні знання та досвід (не менше 4 охоронників).
Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. цього розділу, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
• документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 2.1. цього розділу, професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
• чинні документи, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 2.1. цього розділу попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п. 11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651).
• документ про проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 2.1. цього розділу, обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (Додаток 8 відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246);
• документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, на кожного працівника, зазначеного у довідці п. 2.1. цього розділу , який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року.
• на кожного працівника необхідно надати копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин або наявність цивільно-правових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру.
2.2. Довідка в довільній формі про наявність працівників (не менше 6-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю, з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів:
• чинні довідки, які підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п. 11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651);
• чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246);
• документ, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року.
• копії документів, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
• чинні дозволи на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії на кожного працівника зазначеного в довідці п. 2.2. цього розділу*
*Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здати відповідний залік. На підтвердження надати гарантійний лист.
2.3. Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року.
Зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв:
- вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року.
Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв.
2.4. Надати сканкопію витягу з протоколу та посвідчення про проходження навчання:
- з питань пожежної безпеки та копія витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника;
- з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» (Загальний курс з охорони праці), видані на директора/службову (посадову) особу Учасника;
- з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника.
2.5. Документи надані в п. 2.4. цього розділу мають бути видані суб’єктом господарювання інформація про який міститься у «Переліку суб’єктів господарювання, які провадять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, який ведеться ГУ Держпраці. На підтвердження чого, учасником надається довідка в довільній формі з достатніми даними такого суб’єкта господарювання (повна назва, код за ЄРПОУ і т.д.), аби Замовник самостійно зміг перевірити відповідну інформацію.
2.6. У Учасника повинні бути фахівець (ці), які, у разі необхідності, можуть надати домедичну та першу медичну допомогу. На підтвердження надати:
- копію посвідчення/сертифікату про проходження працівником Учасника курсу з надання першої домедичної допомоги (не менше 1 шт.).
2.7. Наявність у штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації та відеоспостереження протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. На підтвердження наявності інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей кнопки термінового виклику протягом 2 год., учасник повинен надати:
- документи електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, який повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), який повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду;
- сканкопії документів щодо застосування заходів із професійної безпеки та здоров'я на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (інженерно-технічних працівників):
- сканкопії витягів з протоколу та посвідчення про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації;
- сканкопії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01).
- на підтвердження спроможності прибути на об’єкт інженерно-технічних працівників, учасник в складі пропозиції повинен підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу у вигляді довідки довільної форми з зазначенням марки автомобіля, номерного знаку, підстави права користування (власний/орендований). На підтвердження надати документи що підтверджують право власності (договір куплі-продажу), або право користування таких транспортних засобів (договір оренди), свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, документ на автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у місті надання послуг або гарантійний лист, щодо обов’язкового отримання документу на автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у місті надання послуг.
2.8. Довідка в довільній формі про наявність не менше трьох чергових (операторів) пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати наступні документи на кожного працівника:
- документ про присвоєння професійної кваліфікації;
- чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651);
- документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше 2024 року;
- копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246).
Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника.
ID: 4f1d22927895410e8fb59a61c7077a62
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c35da2c22f134b3daac0f39482ac08a2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 076a81bd8712492d86770f88cec8cd12
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5bf689a175924784b8a905f51f4c0404
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: c64db1344d6b4a11ad950c62e1a63bab
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 2b0de70b32ad42bba238a99a21b83630
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.02.2025 10:39
Мова тендерної пропозиції
ID: aa48f900818e421f8234db0691fc93f9
Очікуване значення :
Українська
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження