-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.2.3.2.34)
Назва згідно з кошторисними нормами України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. №281 - будівельні роботи. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Завершена
8 648 484.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 86 484.84 UAH
мін. крок: 1% або 86 484.84 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a6fb511e91374c24b8403d92d1103081
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2d1d5173f8b742de93457c92bc52bfb3
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 11aac3223e1e4886b8ce8ab45705d60b
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 91356a418607454ca0df86f7607c5bb0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 30a5e3bd716547aca6e1328143a1906a
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: d628eada268c461a8cb6860c4ec16b0e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 4b01a180dd5b448cb409e507f9ccf10e
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 65ebeadb5747447c8f58da61a0222fbf
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 671281906d64468785114edd743b4bb1
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 97ba886be8ed4017b9311ab3f1590406
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 4798c5001f45460b9c6abdce5ad08ddf
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6b184de3f5284ba7aeec5a67f40435bf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e21ba79a14104156b4ffe3026ac2d0d5
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bba3237890384d5ba71394c6c27dbe29
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 30965f702656486dbea10c25ff3a3561
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 1c4c509a2bb34db98c8f417ec7579486
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e3c8f4cba11b488bb81e280facb21761
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 43f4c93a5e2e4fe9b6541222caeb04fe
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: a2ab772d1b814054a715536207098b69
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 0e66502738c64bb7a426d875667fc874
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 565584f688aa4b5bad790aa34416bdb1
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 35ac17d7684943519fb8e5c93002e854
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 4d2d5e5ecc924a60bfa2fec5343359d9
Критерій стосується лоту Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.2.3.2.34)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік:
* звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73
або
* скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами)
або
* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578.
Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2023 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 33f43cc28c254a9d8110ea90df02a88f
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 992bc0d01d684e2d9b6023002b12bcae
Критерій стосується лоту Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.2.3.2.34)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
- власна довідка з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору).
Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту електромереж з аналогічним фізичним обсягом (ЛЕП 0,4-10 (6) кВ – не менше 3,2 км; трансформаторна підстанція напругою не менше 10 (6) кВ з трансформатором масляним – не менше 1 комплекту) та класом наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором не нижче ніж клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі.
Довідка повинна супроводжуватись:
- виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо);
- документом, який містить відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація / дозвільний документ Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) або Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) / сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором.
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3 відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р., та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника (за наявності); номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; період, за який складається довідка; найменування об’єктів, пускових комплексів, вартість виконаних робіт та витрати (з початку будівництва по звітний місяць включно, з початку року по звітний місяць включно, у тому числі за звітний місяць), П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками;
- актом/актами приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором.
Акт приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором повинен відповідати формі №КБ-2в відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р., та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника (за наявності); номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; найменування об’єкта; період, за який складається акт; найменування робіт і витрат; обґрунтування (шифр і № позиції нормативу); одиницю виміру; кількість; поточну ціну одиниці виміру (у тому числі заробітну плату, експлуатацію машин та механізмів, заробітну плату машиністів та робітників, зайнятих на ремонті та технічному обслуговуванні); витрати на виконання робіт; витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт; витрати труда робітників, що обслуговують машини, на обсяг робіт, П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками.
Акт/акти приймання виконаних будівельних робіт, надані учасником процедури закупівлі для підтвердження факту виконання робіт за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Учасник процедури закупівлі може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва одним договором або сумарно різними договорами.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Якщо у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором, актах приймання виконаних будівельних робіт, інших підтверджуючих документах не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: 9ccab6fb023f4525b7c54f76a7cf30b9
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f978f920b3084c6a989d488f66fdedc2
Критерій стосується лоту Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.2.3.2.34)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/субпідрядника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт відповідно до відомостей про потреби в кадрах за основними категоріями, які є складовою проєкту предмету закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №8.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
- документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників);
- документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво, протокол перевірки знань тощо);
- кваліфікаційні сертифікати*, видані уповноваженими організаціями/ органами (за необхідності);
- свідоцтва про підвищення кваліфікації*, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності).
* подаються для працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Мінімальна кваліфікаційна вимога наявність в учасника процедури закупівлі:
• головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
• начальника дільниці / виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції;
• інженера в частині кошторисної документації;
• інженера з охорони праці;
• працівників робітничих спеціальностей.
ID: 2aed7043f5704a6c810fb010b22e3e33
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 090316785e4d441b830a8426292c40fd
Критерій стосується лоту Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.2.3.2.34)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, спеціальної техніки, механізмів, обладнання та устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо) (далі – техніка) та технологій, необхідних для виконання робіт, оформлена згідно з вимогами Додатку №9.
До довідки включаються вся власна та залучена техніка та технології (в тому числі ліцензоване програмне забезпечення), які будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання та чинного законодавства України у цій сфері.
Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження права власності/володіння/ користування тощо на всю техніку (власну та залучену) та технології, зазначені в довідці.
Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
- бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо (подається для власного обладнання та матеріально-технічної бази учасника/субпідрядника);
- договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим наведенням їх переліку), укладений між учасником/субпідрядником та власником обладнання та матеріально-технічної бази, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованого/отриманого на підставі договору лізингу/позиченого обладнання та матеріально-технічної бази);
- свідоцтво про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, видане органом, уповноваженим проводити державні метрологічні дослідження (подається на кожну одиницю засобів вимірювальної техніки, зазначену у довідці) (за необхідності).
У випадку, якщо проєктною документацією на виконання робіт за предметом закупівлі передбачається необхідність залучення послуг випробувальної лабораторії, учасник процедури закупівлі надає документ, виданий органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції щодо дозволу виконувати вимірювальною лабораторією випробування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме - устатковання напругою понад 1000 В (дозвіл та/або свідоцтво про відповідність системи вимірювань та/або атестат та/або свідоцтво про атестацію та/або сертифікат про акредитацію вимірювальної лабораторії тощо).
Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
- бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається для власних транспортних засобів учасника/субпідрядника);
- договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником/ субпідрядником та власником транспортного засобу/надавачем транспортних послуг (подається в разі залучення під час виконання робіт транспортного засобу на договірних умовах);
- лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.
У разі, якщо договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником/субпідрядником та фізичною особою, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України.
У разі, якщо учасник/субпідрядник є фізичною особою або фізичною особою – підприємцем, договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником процедури закупівлі та власником транспортного засобу, підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України.
Для документального підтвердження наявності технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
- документи, які підтверджують право власності/користування технологіями (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та/або інформацію про патент та/або наявність ліцензії та/або інший документ, що підтверджує право використання учасником/субпідрядником технологій, необхідних для виконання робіт).
У разі, якщо договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений між учасником процедури закупівлі та власником будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), строком на 3 (три) роки і більше, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним умовам здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 5750eef0ff834d55ac51a37604be1c0b
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 2cacb0bcb8f14dc8b4d2f4c33e1b04f9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 36c090a572594e41a7bd4e12f7e9f0e3
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 3f5a943da7e8463990fb0240177182db
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 6b3d2dd3bd074044a81521dfcf61ac89
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a03fb4b79d4d46cfa7f5a75ef041026c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Мова тендерної пропозиції
ID: de38f8c4f8e7429eab14e786d1090fe1
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a5e70e122b0441f283565e513ffe777f
Критерій стосується лоту Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.2.3.2.34)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 (п’ять десятих) % вартості договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю.
Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні:
отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк»,
в графі «Призначення платежу»:
«Забезпечення виконання договору на закупівлю
«Технічне переоснащення електромереж 0,4-10 кВ Л-1, Л-2 від КТП-150 з встановленням розвантажувальної ТП в с. Новоставці Радехівського району Львівської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8), без ПДВ».
У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 0,5 (п’ять десятих) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
ID: 20c501c6f8b1483788de0e6e3f515147
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Форма забезпечення
ID: e68e63e604f24cf69398e4d176673cd8
Очікуване значення :
Іншій формі
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 1dd9c05e858341deb14f0081f17be4d9
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.02.2025 13:30
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d082bb11fdb34b3cbd55176f24431c97
Очікуване значення :
0.5
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження