-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного прибирання територій Франківського району м.Львова (5 лотів). Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке». Лот №2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар». Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне». Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне». Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Завершена
35 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 11 000.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6764f7f20b3a403690c3bf833cb4ec37
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 99b09b5e77cd454fba00fcaabdefb3e1
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: db75fa49c96345fa8535743f61d27fc1
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: e774932185cd4e27b5acb6eaa12af63d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: a7a0dfeae409440a8bb6247d91f01e44
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c7c6c5451439461ca79b89e603357ecf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 6500048c489c4a78a4a55806f934696c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: dfe6b072b1cb4fe998f87714f6328ee2
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6c77561d4ff34c0fa9ac989320d500f2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 64ff90adf3ae4d0bba361a8f21405f6c
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: b4bc0827b0e64c908c6bf75781061b47
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: aa108b6b74134f2b84d4a1a6c315c900
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 21a5e64eefdf4ba0a46d880cf2b0e9fb
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 13ef2e0771824cb09d437116f1298606
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: bfcbec95cb3241b5a48de5e4bd59b43d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 91be3d97d66d4dcd80dc52984be277ac
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 06671ac173f94d59a09b1fb18af34fe7
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: acd1f90477764869bc84f90236bea8d3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 205af6d8b49342a2b3a3711fe44d181e
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: a829383e717347c3b2a1f1c38950d038
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: d4032f6d2b7f4bc0be19114e0459d018
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: afd3cca7e2ff4c22b44927aa4e39209e
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: cff1d7c87ec84969a307690d5fd06e1e
Критерій стосується лоту Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2).
Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%.
2.2. Завірена копія штатного розпису.
2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
2. Наявність праців-
ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 2c16388b84c24d66b1456d3f2dbe6e86
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2cd348cc0c1a44dcae5d64c955ed95a0
Критерій стосується лоту Лот №2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар»:
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2).
Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%.
2.2. Завірена копія штатного розпису.
2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
2. Наявність праців-
ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 936f0f0b6fa24db8bf07ca419e8c0960
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 81d9bc27d6fb4f6eb298d02aeaf0e4bb
Критерій стосується лоту Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1).
Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази
та технологій
ID: 34ed513228ea47dcb02e40fe9b4ba5eb
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f32c61e97b0c4e8da73daef4c5e4edcc
Критерій стосується лоту Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2).
Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%.
2.2. Завірена копія штатного розпису.
2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
2. Наявність праців-
ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 128a78a7591745959739895c0648b025
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0f049e2270bc436cb87a90d546a2f77f
Критерій стосується лоту Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3).
Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію.
3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці;
- скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг.
- позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів.
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
ID: cbbe6a9e43d241d9ba0d5f76964e7c76
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a5127adacd7d4f38abb90f626af7bb93
Критерій стосується лоту Лот №2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар»:
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3).
Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію.
3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці;
- скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг.
- позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів.
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
ID: 0d7863fbda21493f8b2d0a445637c67d
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: ce9ee1735d9344af8f227ca09ce9b1a6
Критерій стосується лоту Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2).
Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%.
2.2. Завірена копія штатного розпису.
2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
2. Наявність праців-
ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 2cf343bc64a9446fb97615e2e8093fed
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 8917866448da44b08f46eaa956487f87
Критерій стосується лоту Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1).
Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази
та технологій
ID: b1f71851233c4f23b56862e8b4a30cbe
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9e78ac37ae62466d9b502091e96d9df1
Критерій стосується лоту Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3).
Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію.
3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці;
- скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг.
- позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів.
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
ID: f70a3f9b21ff4a42a686dee9942d66ac
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6caf822210424bdabe052f68cada763d
Критерій стосується лоту Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3).
Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію.
3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці;
- скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг.
- позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів.
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
ID: aba1d27ff4e44d97a1fdfe49e3f88509
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 32f4dccd604c4565923b041eefd6200f
Критерій стосується лоту Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1).
Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази
та технологій
ID: 21b5047cb1454fdb8aac74902fa3e841
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4a073a1047a4424dad5b02053ae43360
Критерій стосується лоту Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1).
Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази
та технологій
ID: ccd0c7264e5e42d588d9e1c2b3370161
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 41f5dce2c61e42a5bb09bf69d593d16f
Критерій стосується лоту Лот №2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар»:
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1).
Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази
та технологій
ID: 6d9fc5cf8f8648e08b1265aa3b24e0af
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 54c890b75d104bd1bf2888e2caf16c25
Критерій стосується лоту Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3).
Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію.
3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці;
- скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг.
- позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів.
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
ID: 1ace127e953c44d1b226779605b0ff24
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 9caebeef41bc4e00bb8b1085b9e4e3c4
Критерій стосується лоту Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне».
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Документ
2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2).
Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5).
Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%.
2.2. Завірена копія штатного розпису.
2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
2. Наявність праців-
ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 1819efecc7524e8797a54c3bfb6b5493
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 5a10ba61fb9b4a4d884bc996ce2f6b95
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ac01f104f7064cd4a522abf5abea9d4b
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4a481707c0f742f7a34c310c4ae762ac
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 1657cc9b07334364a60019237ad25e93
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 3322d7e287bd4c33bb08937c33c0a02e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.01.2025 15:51
Мова тендерної пропозиції
ID: 7750a2eb3c72483daeecdcd10e394cbe
Очікуване значення :
Українська
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження