• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів

Завершена

4 115 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 616.18 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 95d5c491a1814813784e1c0dc508bc39
Критерій стосується лоту Лот 2: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Пустомитівському ліцеї №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 912cf833098b48b5638f64713e9f306d  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 57627245f0f9ac8f733d63b5b97724eb
Критерій стосується лоту Лот 5: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Семенівському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 082ad66ef802049a3b16c7f5357ab6df  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7960a74bbbf76af5d72b59f6126a3719
Критерій стосується лоту Лот 2: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Пустомитівському ліцеї №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: d6edf41c2e7d4c020d97078d2170d0d8  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: dd910757f33887399137fb76d875d0c0
Критерій стосується лоту Лот 1: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Пустомитівському ліцеї №1 Пустомитівської міської ради Львівської області»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 8b9fcd83f4d25e9ec3d90bdd06c1f178  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 28f4e432aee2526c91cd5bdb98f562d0
Критерій стосується лоту Лот 4: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Наварійському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: ed8504cba420c5c10f79d4edac1514fe  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 1ff307d82a46951c345a561c6740e560
Критерій стосується лоту Лот 3: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Містківському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 39e782c0602ac4fdfac85b4a6a898aff  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1d39486c0f824c6363c94f848d97c839
Критерій стосується лоту Лот 4: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Наварійському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про проведення гігієнічного навчання працівників, зазначених у вищенаведеній довідці.
ID: d893b629145be7563ca6373140064831  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 97171b7fc64a244fad0d5c3d81fd3a24
Критерій стосується лоту Лот 3: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Містківському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 923e0c942c31ff91fd8aae393b7ba688  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: dedae933a497df394e60756d5191c3a9
Критерій стосується лоту Лот 5: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Семенівському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: 09075f00fb32efc2f2cddfb982fc1b9f  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f9fdd5d7debf4a1c76c9f18b8de17c07
Критерій стосується лоту Лот 3: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Містківському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: fef411b83ffd7fd32fffa699d9bff51c  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a4b1c4a856ba39e5b86bb8bd519d9dc1
Критерій стосується лоту Лот 2: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Пустомитівському ліцеї №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: 9c3a99d89d1b0f5180c6e89747302908  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ab545953cd3d9217469d1f8175ec2cf3
Критерій стосується лоту Лот 1: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Пустомитівському ліцеї №1 Пустомитівської міської ради Львівської області»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: 21007b06eae6987fb526195645d39d67  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 411a1d5f35945662a8266172d79b7c85
Критерій стосується лоту Лот 4: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Наварійському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: 18e441af5de28995406de394eb06d3fa  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c2bf66d8850bcbe03b684a744543f610
Критерій стосується лоту Лот 5: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Семенівському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 223effbdc613fed9df21cacde02539dc  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c155a478a5d0eabf5f6cc7b6ac2052ce
Критерій стосується лоту Лот 1: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів у Пустомитівському ліцеї №1 Пустомитівської міської ради Львівської області»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 63248a818538c455c2efd9e80d305711  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.01.2025 17:00
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9  
Очікуване значення : Українська  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження