• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду автомобілів

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації

Завершена

605 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 053.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c9d9e254788549bc9c0f2c2651dc5162
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bdb076a60d5f4c59b7149c8ee86cc635  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f847e76248444de59af2a27698f22921  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 4c2eacdf4e1c453a9efd53bbb0822bc8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 876d073d09ec4723aa4c8990d89e1d20  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: f1cb088e27ea42aa8334eadec32d824a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 4fc77536254246b5b8bbcc2feeb4ea60
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: dfa1aaae7d244f3081a75bdd06179e9a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 024dcafb0eaf405985eeb98b65fdc9cd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7fe08c284b70484b94b9f34da5da1bcf  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 0af6801289404b62937f5502a6143db1  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d3bb2963ce564539891c9a081ce8028b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 2428c239d9444160ad623e326814ce42  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: a62f946e535f4a489df92668ed312e6f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: e799186e339447278174c675a0b665a5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9fba69e69fc84282b9f08002b41efb83  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: e44a86bea3cc48c28804eaa76dc8cae7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: ac6f1241e3744532bb7cef676202c39d  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 4cce0ecab8d749b8adc472f9d0c3448d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 3aa224945afc4c0695c5d1402b0ca69c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: f1facf8583d14a85addbd285bddca989
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 17dc4828986e4bcda5ecfb52df153d06  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9e8f52a5d7cf44ef987a325a55e46375
Критерій стосується лоту Послуги з технічного огляду автомобілів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
- власна довідка про наявність власної/орендованої випробувальної лабораторії, яка буде надавати послуги з технічного огляду вантажних автомобілів, її місцезнаходження (довідка надається у довільній формі). Документальне підтвердження наявності орендованої випробувальної лабораторії, необхідної для виконання робіт, надається по кожній позиції, наведеній у довідці: *договір оренди випробувальної лабораторії, укладений між учасником та власником випробувальної лабораторії, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованої випробувальної лабораторії), дійсний на період терміну дії договору; У разі, якщо договір оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений між учасником та власником будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), строком на 3 (три) роки і більше, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України. Довідка повинна супроводжуватись: - документами, що підтверджують наявність випробувальної лабораторії учасника процедури закупівлі (витягом або довідкою з єдиного реєстру права власності на нерухоме майно, договором оренди приміщення тощо) Технічна база виконавця для надання послуг повинна знаходитись у м. Львів, та не менше ніж у трьох районних центрах Львівської області, оскільки автопарк Замовника знаходиться у містах дислокації Львівської області. Територія, на якій надаються послуги, повинна забезпечити безперешкодне та безаварійне маневрування транспортних засобів з мінімальним радіусом розвороту 14 метрів. - власна довідка про наявність і кількість власного обладнання, спеціальної техніки та механізмів, необхідних для надання послуг, та/або орендованого обладнання, спеціальної техніки та механізмів*, та/або обладнання, спеціальної техніки та механізмів співвиконавця/співвиконавців**, оформлена згідно з вимогами Додатку №9. Документальне підтвердження наявності орендованого обладнання, спеціальної техніки та механізмів або обладнання, спеціальної техніки та механізмів субпідрядника, необхідних для надання послуг, надається по кожній позиції, наведеній у довідці: - договір оренди/ суборенди/ лізингу/ позики/ позички обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим наведенням його переліку), укладений між учасником/субпідрядником та власником обладнання, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованого/отриманого на підставі договору лізингу/позиченого обладнання та матеріально-технічної бази); **лист-згода співвиконавця/співвиконавців з підтвердженням надання послуг для потреб замовника (з обов’язковим наведенням переліку робіт та списку обладнання, спеціальної техніки та механізмів, які будуть використовуватись для виконання робіт) (подається в разі залучення для виконання робіт субпідрядника).
ID: 0d1569e260374b0fa01881cff7aaf41a  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 4956dd887b7741d5a7447365161bd507
Критерій стосується лоту Послуги з технічного огляду автомобілів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2023 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 4e13fcad00324d609a3526a5979a8be0  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2972adc8bddc48f0a583a85776230e5d
Критерій стосується лоту Послуги з технічного огляду автомобілів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №8. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (співвиконавця/співвиконавців) (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах.
ID: 16153574bfdf4d12b1f6401c6d8b88ca  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 56e046e476984c0599640634c0b272cd
Критерій стосується лоту Послуги з технічного огляду автомобілів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Документ
- власна довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі. Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з надання послуг не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят)% від обсягу, що вимагається закупівлею. Довідка повинна супроводжуватись: - виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів) в частині надання послуг попереднього контрагента (актами приймання-передачі) (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят)% від обсягу, що вимагається закупівлею). Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру операції та технології обробки даних до актів приймання-передачі наданих послуг можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні актів приймання-передачі наданих послуг факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у актах приймання-передачі наданих послуг або інших документах, що підтверджують факт надання послуг, не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: f0fa6fca01ce4c89a6e9aafdf24408c8  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9f1fca78c83841f095a020a4059757ed
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fc4eb6282b7546c098a964230dcd59fd  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5c7f85b59bca4227b7746e5f8f13bb35
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 82176b9fa8e9490e98efa9960f54ea3e  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 39ee130f165249fb982129b5414936c6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.01.2025 10:49
Мова тендерної пропозиції
ID: 706e80532c614eb385458cfbf5fec1ad  
Очікуване значення : Українська  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження