• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів

Завершена

2 233 055.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 178.78 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c8df6d3d6508d74332a536cd35f64130
Критерій стосується лоту Лот 4: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Наварійському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 4e7467464c9f99600bba6454caecffa0  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f23eab439ff9e509e77cbd12b365d4f5
Критерій стосується лоту Лот 2: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Пустомитівському ліцеї №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 99b6c61310820e1a8745a25e71883e13  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 079a119fc04a00baf445c9ceca50eb75
Критерій стосується лоту Лот 3: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Містківському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: d5331793b06a23aa3eeb2da84a5cad38  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ca4f513860f5167d5bf931de816a777c
Критерій стосується лоту Лот 5: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Семенівському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: b61fe44fb9c806727c68bddf611be371  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 37b831380c8a4c3dd4c34b60997154e0
Критерій стосується лоту Лот 3: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Містківському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: db6a52a6ffa5a96086de7ec2bbe20fc9  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: ab93a26a65e26b124eb82dfefc69c5ae
Критерій стосується лоту Лот 5: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Семенівському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: d381805ea82f6295e384fa64ab573e6c  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 29067e2f180d269f270ccc9270ecf49e
Критерій стосується лоту Лот 1: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Пустомитівському ліцеї №1 Пустомитівської міської ради Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 3548e052f75d3482aa715ebe41bfe4b3  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b39c0a07764841061be727d8fee7d05a
Критерій стосується лоту Лот 5: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Семенівському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 4b7817c45844e97f533b57363ec09c50  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: eb39fd8ff2db3459f7065eb94ea987fe
Критерій стосується лоту Лот 2: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Пустомитівському ліцеї №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 2853c7fbcb2b9f0e5e6ef607022f2508  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 658739160cc2ceb1c3c6f04e94d34a63
Критерій стосується лоту Лот 1: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Пустомитівському ліцеї №1 Пустомитівської міської ради Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір, предметом якого є надання послуг з організації шкільного харчування/гарячого харчування для учнів в навчальних закладах. 1.3.2. Копію/-ї аналогічного/-их договорів, який/-і зазначені в наданій Учасником довідці. 1.3.3. Лист-відгук на підтвердження досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, зазначеного/-их Учасником у наданій довідці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням номера договору (на який надано відгук).
ID: 919e3ff8826ace04c73d1959849ceca0  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a4f4e43f8079a3cba9578ac1b12a33d7
Критерій стосується лоту Лот 2: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Пустомитівському ліцеї №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Розрахунки за цим Договором між Замовником та Виконавцем проводяться у безготівковій формі, шляхом щомісячної оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту на оплату Послуг протягом 15 календарних днів.
ID: a29d1cbb53e65998f5343ded8066c359  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9410341958d50063848fbe461eeb9c5e
Критерій стосується лоту Лот 1: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Пустомитівському ліцеї №1 Пустомитівської міської ради Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: ea927e342b9a0ef9663ea47a195b06ef  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 164b5995e1d555421efd0197e60dcc6a
Критерій стосується лоту Лот 4: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Наварійському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про проведення гігієнічного навчання працівників, зазначених у вищенаведеній довідці.
ID: c644f27528a7ba45c941d044b5129c20  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 68770345d70281a930d035c8394898d3
Критерій стосується лоту Лот 3: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Містківському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
1.2.1 Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність працівників для надання послуг, передбачених процедурою закупівлі. На підтвердження наявності працівників надати довідку у довільній формі, в якій зазначити ПІБ та посаду. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в нього не менше 3-х працівників. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. У складі тендерної пропозиції учасника повинні бути наявні чинні особові медичні книжки працівників, які зазначені у вищенаведеній довідці. 1.2.4. Протокол державної установи Міністерства охорони здоров'я України про прийняття заліку з гігієнічної підготовки працівників учасника.
ID: 10dd7e0b010885906d4028ff623772e2  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f102a882d74682f7696507300d2d5e87
Критерій стосується лоту Лот 4: Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів у Наварійському ліцеї Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: a9526c827d5ad893719133e8b5e3862e  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.01.2025 16:34
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9  
Очікуване значення : Українська  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження