-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя
Завершена
1 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 470a957f76794675a4662a2a7bc6df71
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: d6607e458b6a411098731ef4a108ce53
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: de5fd1d4b0c4435f886473cc857f3bea
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 936806ed10894af7b168aa3da11b4f16
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 9d258024095048329bee8739784dc6cc
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 27fc14ac02014bd09a0513af4c8167d1
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d659b72b31dd45aa9e10a641166a14cb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: d808cb6497e149e4827e1f1d557f17a2
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 16390506e8884896ba99a50632902a35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 48c0a4976b464853b32f3c354448d7dc
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6b814642c31a4fd38b0edc66a2b4d8cd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: e88954e82450458aaac5b8d18f594d75
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c7986b35bf254c3689c5166d5ff9a514
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2cde0880e8f4437a86a1c9cef2fd0841
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bc78f1ff4a184228b0de98efd3d3f8f8
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: ecffced5927f4079988eb0b69d87aa08
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: a734681a2c314310adc333eb4fe105ed
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 5cf9bcb184d749d09fbf61d61b84b6b9
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 41fa71414e3c41cea93ba6c4fc492ec0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 23420b581b1e437494d307509215f9e3
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: eff99c8c4e2641199351e07e2beb303e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 5529b76f04764595bf012663b5bac1a1
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 4acb9165d9784df5a84dca12b7efe3f2
Критерій стосується лоту Канцелярське приладдя
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Документ
Документ
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1. Довідку (інформацію) про поставку товарів аналогічного виду (з зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; термінів виконання договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору).
Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є канцелярське приладдя (код згідно з ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).
Довідка надається в довільній формі.
1.2. не менше 1 копії виконаного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
1.3.позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, підтвердження добросовісного виконання Учасником своїх обов’язків).
ID: a0587209a26e455681889877468fc6c8
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 82cb0651e3e44b05876817d06bddf739
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8f93a99168254b298e7c5cfed1cc8394
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: bf25129b561a49508814ecf3c36325c2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: d393a191685d4d458a7c58747db5acd5
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: ec903bf571c24548874ff0365aee0867
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Мова тендерної пропозиції
ID: 3b41f214ca34468d808783bc0c954833
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 26da12fbc256418d843030109e800221
Критерій стосується лоту Канцелярське приладдя
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», статті 25 Закону і положень пункту 47 Особливостей, (далі — Вимоги).
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 44 700,00 грн
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника:Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 79016, м. Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Код ЄДРПОУ: 42092130
Категорія бенефіціара – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
IBAN : UA 933257960000026004300234709
у ТВБВ №10013/03 філії Львівського обласного управління АТ «Ощадбанк»
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 9bf1ebe532694d089483cdf3dc925902
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: e09a3b61876f4ce2b7fd811965b0e289
Критерій стосується лоту Канцелярське приладдя
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом перерахування переможцем грошових коштів на рахунок замовника. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору.
До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю:
Назва Замовника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут»,
код за ЄДРПОУ 42092130,
IBAN UA133257960000026001314234709 у банку
№ 10013/03 філії ЛОУ АТ «Ощадбанк» МФО - 325796,
Призначення платежу:
«Забезпечення виконання договору на закупівлю канцелярського приладдя».
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
ID: 471f2f2dd8cf41fda28bbe3096e7fdf5
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Форма забезпечення
ID: 1388a419aad246968675b3336fee693e
Очікуване значення :
Іншій формі
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: f6ba736faf944c0abcf4a541b9af11aa
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.01.2025 17:37
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: eeee1329ea764cc5924a649784761706
Очікуване значення :
5