• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)

Завершена

2 553 529.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 768.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 037c97d1c02303e9109c34bd10b18b0e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: d1273cd0169ffb7ace02c43a1d828d91  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 81e37828342650a942119f2b82245d1e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4c3969c656f8c383996af2f31a0753c3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
3.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг. 3.2. Гарантійний лист про те, що до початку надання послуг за договором учасник забезпечить наявність достатньої кількості кухонної техніки, посуду, інвентарю для вчасного та якісного виконання своїх зобов’язань. *Протягом надання послуг учасник повинен вживати заходи щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки, а також забезпечувати їдальню достатньою кількістю столового і кухонного посуду, кухонного інвентарю, спеціального й санітарного одягу, миючими і дезінфікуючими засобами, необхідним для роботи технологічним обладнанням (розділові металеві столи, холодильники, ваги для готової продукції, плити, сковороди, витяжки тощо). З метою запобігання зриву харчування необхідно відповідне обладнання при потребі мати в наявності до укладення договору та встановити за один робочий день до підписання договору, про що надається гарантійний лист.
ID: ef70f210cf1e7468acdaf7ca9351b29e  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a76ad2cd2efd79176fdf136ad5deb702
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
1.1. Довідка довільної форми за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід: № Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Спеціальність та кваліфікація (зазначається згідно із дипломом) Учаснику цієї процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність у нього не менше 3 працівників з освітою кухаря. Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні підтверджуючі документи та інформацію: 1.2. Чинні особові медичні книжки працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі (з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду). Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів. 1.3. Скан-копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду (за основним місцем праці або сумісництвом), які підтверджують наявність трудових відносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними ним у довідці, разом із документи про освіту працівників, зазначених у довідці.
ID: 875cd589eab3f5a78a6048ec82f105e6  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 4000ca24940ffff6fe7c210f96f646b1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
4.1. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію. Звітність подається за останній звітний період.
ID: 19509e70e7e62236b1c8839c73258871  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0ad6c86caafc3a8741b2b62b5bf32105
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів/договору (не менше одного) підтверджується довідкою, складеною у довільній формі, що містить інформацію про виконані договори, аналогічні до предмету цієї процедури закупівлі. № Замовник (назва та код ЄДРПОУ) Номер та дата укладення договору Предмет договору 1 2.2. Для підтвердження вказаної учасником у довідці інформації потрібно надати оригінали або завірені належним чином скан-копії аналогічних договорів, відповідно до вказаної вище довідки (не менше одного). 2.3. Скан копії позитивних листів-відгуків про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці. Примітка: Аналогічний договір – договір, предметом якого було надання послуг з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень) для навчального закладу. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
ID: 0a1da3d0abc1261ba16ea2a001a82276  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: b1b4d75e74abf26dd4d0653798393a95
Критерій стосується лоту Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Найменування замовника: Ліцей №2 Дрогобицької міської ради Львівської області 82100, Україна, Львівська обл., Дрогобич, Козловського, 17 ЄДРПОУ 22410098 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 50 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 2.8. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. *Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (згідно із ч.3 статті 25 Закону та з урахуванням п.47 Особливостей): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47. Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 08.01.2025 18:12
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: a2171694b9bbb00efb6c4f9e46da2a00  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження