• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси, ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Торги не відбулися

677 163.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 771.60 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність антикорупційної програми
ID: 037c97d1c02303e9109c34bd10b18b0e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: d1273cd0169ffb7ace02c43a1d828d91   Вимогу заархівовно 09.01.2025 11:39. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 81e37828342650a942119f2b82245d1e   Вимогу заархівовно 09.01.2025 11:39. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2da2887d2ff7d40e7f9a907e97c52d92
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.01.2025 11:39
Документ
Таблиця 2 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № п/п Назва організації, з якою укладено договір Предмет закупівлі Роки виконання Вартість, грн. 3.2. До довідки додаються: скан-копії договору(-ів) щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією, наведених у Таблиці 2, з усіма додатками (у випадку їх наявності); 3.3. Оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від Замовника (Замовників), з яким (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
Довідка про наявність досвіду виконання договору(-ів) щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією, відповідно до Таблиці 2 (в довідці повинно бути вказано не менше 1-го договору):
ID: b712e22b66eea38dbb262e736ac703f8  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: be9147559281dd7c42a82204c3f72906
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.01.2025 11:39
Документ
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що необхідні для поставки товару в повному обсязі та в зазначені у проекті договору терміни. 2.2. завірені Учасником копії дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій особистих медичних книжок (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013) працівників Учасника, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, у тому числі керівника (крім осіб, шо не матимуть контакту з предметом закупівлі) з відмітками про вчасне проходження медогляду, заповнених на підставі ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194; 2.3. завірені Учасником копії трудових книжок працівників (усі заповнені сторінки), що зазначені у довідці, із відповідним записом про прийняття на роботу на відповідну посаду, або завірену Учасником копію трудового договору, або завірену Учасником копію договору цивільно-правового характеру; 2.4. якщо посада передбачає керування транспортним засобом, завірені Учасником копії документів, які підтверджують право на керування транспортним засобом відповідної категорії; 2.5. скановані з оригіналу листи-згоди на обробку персональних даних осіб, чиї персональні дані надаються; 2.6. З метою запобігання виникненню захворювань, поширенню масових інфекційних захворювань, отруєнь, у тому числі харчових на виконання вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб» та ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати у складі пропозиції «Довідки про проходження гігієнічного навчання працівників, які підлягають обов'язковим профілактичним оглядам відповідно до частини першої та шостої статті 21 закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» на всіх працівників Учасника, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, у тому числі керівника (крім осіб, що не матимуть контакту з предметом закупівлі), що видані не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.
Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що необхідні для поставки товару в повному обсязі та в зазначені у проекті договору терміни.
ID: 298db6ce2eb6d4886c243260f132fe0e  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: c50f00dde3ed15db43beba1aa29dd3f5
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.01.2025 11:39
Документ
В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: Якщо Споруди для зберігання товарів належать Учаснику на праві власності, він повинен надати документи, що підтверджують право власності відповідних будівель, споруд (витяг з Державного реєстру або Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі з реєстру речових прав на нерухоме майно), в іншому випадку – договори оренди об’єктів нерухомості (чи суборенди, позички); або договори про надання послуг зберігання товарів, що є предметом закупівлі. Окрім цього, разом з договорами (оренди нерухомого майна, чи про надання послуг зберігання, чи суборенди нерухомого майна (складу), чи позички нерухомого майна (складу) учасник повинен надати документи щодо власника відповідних будівель (складу). Такими документами є витяг з Державного реєстру або Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі, а саме на споруди (приміщення). У випадку, якщо учасник користується приміщенням (складом) за договором суборенди, то він повинен надати договір оренди, укладений між власником, та особою, яка передала учаснику приміщення у користування за договором суборенди. У випадку користування приміщенням за договором суборенди, учасник, також, повинен надати лист, адресований орендодавцю за договором суборенди, у якому власник приміщення надає йому дозвіл на передачу приміщення у суборенду конкретному учаснику закупівлі. Строк дії договорів повинен бути не менш ніж дія договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. 1.3Копії документів, які підтверджують надання послуг з дератизації, дезінсекції та профілактичної дезінфекції в складських приміщеннях (виконання робіт) за один місяць, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання) 1.4 Учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу інформаційну довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання), про наявність автотранспорту, необхідного для виконання договору, пристосованого для перевезення товарів, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про автомобільний транспорт (найменування, реєстраційний номер), що буде використовуватися для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору про закупівлю. 1.5 Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію договору оренди (або користування або надання відповідних послуг), що містить інформацію про модель та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надається лише скан-копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Строк дії договорів оренди (або користування або надання відповідних послуг) повинен(ні) бути не менш ніж дія договору про закупівлю. 1.6.Копії документів, які підтверджують надання послуг з профілактичної дезінфекції транспортних засобів (виконання робіт) за один місяць, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання) 1.7.Довідку про санітарну обробку автомобіля, з відміткою дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій. 1.8.Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ що підтверджує надання послуги з поводження з побутовими відходами.
Учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу інформаційну довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про наявність складських приміщень, необхідних для виконання договору, в якої зазначається інформація про найменування, кількість, термін експлуатації.
ID: 6a0674097a6d5ec47058ffa75a54a755  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: c12c94225d993137d9f88577773bd1a0
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 3% від суми лоту – 20 314,89 (двадцять тисяч триста чотирнадцять гривень 89 копійок). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 3 % від суми лоту - 20 314,89 (двадцять тисяч триста чотирнадцять гривень 89 копійок) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 62199c7d9487413bbb081c80d69cd5e4  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 5591f25f76be471aa3a061748cfb195e
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Документ
депозит(Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172)
Форма забезпечення
ID: 1cba088e9fb346faa4db6203f7686a91  
Очікуване значення : Іншій формі  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Документ
депозит(Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.)
Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника.
ID: 1cf53437bbb54783b03db1f91db12fd7  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Документ
депозит(Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 5d7337dbc3e54086828ccd49102c955d  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.01.2025 15:57
Документ
Забезпечення виконання договору(Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що ним буде надано забезпечення виконання договору у строки та на умовах встановлених у цій тендерній документації. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172 в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 9ad7a3fe02a2407591a8a40cc0eff42f  
Очікуване значення : 5