-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з організації харчування код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Завершена
14 576 596.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 145 765.96 UAH
мін. крок: 1% або 145 765.96 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення економічних правопорушень
ID: 446db1d209b3428fb21d108eb08bc5ab
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: c6260237014344b5b37d74a7f6833d31
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 844a707eae324a2f8255687ce0ce19be
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 76be8b133d084ab9875c99d1accc4b92
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 2bf1bd4d850d462f8678d3d38487c38a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 06c8e103fc1044279e37dee3c872b7b8
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 47f1b93af7f5433289024a35a335a3da
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 1e7374c066ae47ec975b71fa31759598
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: ba6e3d53134645eca3b6ffc1a48eddfa
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e9a89c18137a401fad4ce19e1c7e2ba3
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0bddc5aaca784329b6089614efee0b46
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 543d7278fc6a4196a048b9b783a74d93
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 91328be914c84bcfb337bf2b84459a01
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: e8ec1e4bf4a144fc867d372a7a37cc23
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: cea0035c32b241e184000d08732044b4
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b037e4eca7324c30927c6493ad612507
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6978f172bb504b2f9c7125f17849907e
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 59dcdd8b21804a44909d6257864d4a83
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: e874f03dbb5a43c79d7dd4df49e833e2
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d664c969eb314acd938ead9af5a38b89
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 0c233a0157024737bd4710208dc0a71b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 2c54e62eee7c460099fd36b6a0365c76
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: dc28a447afd9488eb9ead74d716671a6
Критерій стосується лоту Послуги з організації харчування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Документ
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше двох), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох), буфетників (не менше двох). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. 2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною.(Надати в складі тендерної пропозиції відповідно тендерній документації)
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше двох), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох), буфетників (не менше двох). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. 2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною.
ID: 37b2bbb5356444d7b4725a135d6846cc
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a9222a162f364e4e9e13f97ca6349de2
Критерій стосується лоту Послуги з організації харчування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Документ
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі. 1.2. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: довідкою, складеною у довільній формі, в якій учасник підтверджує свою спроможність виконати поставлене завдання та відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації; у разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (кухні/приміщення для приготування їжі) в місті Києві або Київській області, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, працівників, відстань між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі учасника і дислокацією замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника. Дану інформацію (відстань та час) Замовник перевірятиме на сервісі «Карти Google» за посиланням https://www.google.com.ua/maps. 1.3. До довідки мають бути надані підтверджуючі документи щодо приміщення для приготування їжі, а саме: - договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати договір оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися або користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 1.4. На підтвердження наявності автотранспортних засобів (не менше двох) для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: - не менше двох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди не менше двох транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або - договір лізингу не менше двох транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію не менше двох взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або - договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*. *У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів повинно зазначатися, що вказані автомобілі є спеціалізованими вантажними. **Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) до 31.12.2025 року.(Надати в складі тендерної пропозиції відповідно тендерній документації)
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі. 1.2. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: довідкою, складеною у довільній формі, в якій учасник підтверджує свою спроможність виконати поставлене завдання та відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації; у разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (кухні/приміщення для приготування їжі) в місті Києві або Київській області, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, працівників, відстань між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі учасника і дислокацією замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника. Дану інформацію (відстань та час) Замовник перевірятиме на сервісі «Карти Google» за посиланням https://www.google.com.ua/maps. 1.3. До довідки мають бути надані підтверджуючі документи щодо приміщення для приготування їжі, а саме: - договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати договір оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися або користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 1.4. На підтвердження наявності автотранспортних засобів (не менше двох) для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: - не менше двох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди не менше двох транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або - договір лізингу не менше двох транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію не менше двох взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або - договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*. *У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів повинно зазначатися, що вказані автомобілі є спеціалізованими вантажними. **Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) до 31.12.2025 року.
ID: 1504745b937f40c294efac28030e65ae
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 19d3f6da7aa44408bdad60c4687b3376
Критерій стосується лоту Послуги з організації харчування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Документ
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів або закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих або щодо надання кейтерингових послуг закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у (а саме: акт/акти наданих послуг або акт/акти виконаних робіт, або акту приймання-передачі наданих послуги/послуг, або інший документ/документи) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.(Надати в складі тендерної пропозиції відповідно тендерній документації)
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів або закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих або щодо надання кейтерингових послуг закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у (а саме: акт/акти наданих послуг або акт/акти виконаних робіт, або акту приймання-передачі наданих послуги/послуг, або інший документ/документи) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.
ID: 1699f553cab941f689bde8cba7e725f8
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: d0719805b96e4a309909558d3cb86598
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0038ffe18cd1486c99a1da8dcdae76c1
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 63c641e1ce3a405aaec16e6f6dfb8a27
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a67527376f92456e9eff1aa62deb6e2d
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f76336c4828249b49ce8f345a17a5ce9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.01.2025 15:20
Мова тендерної пропозиції
ID: dad8a791d34744f9a0e21f06e83dc260
Очікуване значення :
Українська
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження