С_25Т-072Е 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний в асортименті)
Учасники - неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники - неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822.
Додаткові вимоги до предмету закупівлі: Транспортні витрати по доставці товару до місця призначення включені в ціну товару (предмету закупівлі).
Рік виготовлення продукції: 2024р., але не менше 12 місяців з дати поставки Товару.
Вимоги до тари та упаковки: Згідно з заводською упаковкою.
Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) – незворотна.
Гарантія на товар: не менше 12 місяців з дати поставки Товару і не є меншою від гарантійного строку заводу-виробника.
Строк поставки товару: Протягом 30 календарних днів з дати укладання договору згідно наданих рознарядок, але не пізніше 28.02.2025р.**
*Даний строк поставки (надання послуг, виконання робіт) буде зазначатись в договорі про закупівлю.
**Зазначена дата поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Інші умови:
Умови оплати: Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.