• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

сік, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15320000-7 Фруктові та овочеві соки

Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.

Завершена

357 964.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: f30f02a9e5c14c1d8635511db104861f
Критерій стосується номенклатури Соки
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.12.2024 11:54
Об'єм
ID: b3cd16b8711b462cbffd0f4f56089fad  
Мінімальне значення : 0.95  
Максимальне значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.12.2024 11:54
Цукор або підсолоджувачі у складі
ID: 3008a9c8f6874ea3a3a65dd4b625e74d  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.12.2024 11:54
Спосіб обробки
ID: 53721f2d171b4958b523466db57c7308  
Очікуване значення : пастеризований  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.12.2024 11:54
Основа соку
ID: 6b369c98062b4fef843591791d5a2fa0  
Очікувані значення : персик, яблуко  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.12.2024 11:54
Бренд
ID: e5903bb2b9384ff1a44d65350de6a998  
Очікуване значення : ДОБРИЙ РАНОК  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження