• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вхідних дверей, коридорів та сходових маршів адміністративної будівлі Печерського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Прахових, 20 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Завершена

1 504 163.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 520.81 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: ac62305c68ad4dbf95ea03177a0e8602
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: db690d8b17f644218ee4c41a6948cc91  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8951adff992c4eaeb15ee8883e887c05  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3f1674829ac645b5b0eae383f5784a7b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: 4991301da4c74135974d6cfee9995e80  
Очікуване значення : Так  
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: 88269540c1dc46f3916b37b7a1336bef
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: fea20d9de93c49a39fbe0199ebc46aad  
Очікуване значення : Так  
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 25d031a995ec428d96841e00f25fff55  
Очікуване значення : Так  
Порушення справ про банкрутство
ID: dde13da5031f4b9aad2a3ec93fcc52a9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: fb2be466c7ab4605b24c4fa8e196fe9e  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: d9c866ef1caf40ba844ec7ec36aa51aa
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: 80d85b9320ad44ffa635f4d364a65fd2  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 3ec29d34be2944deb71cd9957d3ff449  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8c5c36c4c87846d8a875710a869ba002
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d1523b0fff394dd7ae6e80e67900c6a2  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
ID: 47bbde6961a747d287950091d6a978d8
Критерій стосується лоту Поточний ремонт вхідних дверей, коридорів та сходових маршів адміністративної будівлі Печерського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Прахових, 20 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Документ
Підтверджуючі документи(На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копії договорів, зазначених в довідці; - документи, що засвідчують виконання договорів; - лист відгук від замовника який містить інформацію про предмет закупівлі, посилання на закупівлю (та/або договір), що роботи виконано у повному обсязі та якісно (як мінімум до одного аналогічного договору). Аналогічний договір може надаватися не обовязково із усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.)
Документ
Довідка(Довідка за Формою 3, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (достатньо одного договору). Аналогічним визначається договір з виконання будь-яких робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, поточного чи капітального ремонту впродовж 2022-2024 років.)
в учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* *достатньо одного договору
ID: dba425fa6d264483b4bf671154c15818  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: d757bdcd72684bc4a35b8d3ddc98008b
Критерій стосується лоту Поточний ремонт вхідних дверей, коридорів та сходових маршів адміністративної будівлі Печерського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Прахових, 20 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Документ
Підтверджуючі документи(Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованих робітників: - електромонтер (електрик) – пройдений загальний курс з ОП, НПАОП 40.1-1.21-98 та НПАОП 40.1-1.07-01 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього; - штукатур (не менше 3 осіб) – пройдений загальний курс з ОП та НПАОП 0.00-1.71.13 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього; - маляр (не менше 3 осіб) – пройдений загальний курс з ОП та НПАОП 0.00-1.71.13 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього; - електрогазозварник – не нижче 4 (четвертого) розряду, на підтвердження надати документи щодо пройденої атестації зварника згідно ДНАОП 0.00-1.16-96 та посвідчення. Інформація про працівників, надається Учасником з урахуванням дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних», тобто шляхом отримання листа-згоди від кожного працівника, персональні дані якого учасник розкриває з метою участі в закупівлі. Якщо учасник не розкриває персональні дані на працівника – необхідність в оформлені зазначеного листа від такого працівника відсутня.)
Документ
Підтверджуючі документи(Учасник має підтвердити наявність знань з охорони праці у працівників Учасника: Головний інженер – загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71.13, НПАОП 0.00-1.75-15 та НПАОП 0.00-1.15-07 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього. Виконавець робіт (виконроб) - загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71.13, НПАОП 0.00-1.75-15 та НПАОП 0.00-1.15-07 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього.)
Документ
Підтверджуючі документи(Учасник має підтвердити наявність знань з охорони праці (загальний курс) та з питань пожежної безпеки у керівника Учасника, на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього.)
Документ
Довідка(Довідка відповідно до Форми 2, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію, про основний інженерно-технічний персонал та працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи (для підтвердження надати документи підтверджуючі відносини: накази про призначення та/або трудові книжки та/або договори про надання послуг), з вказівкою П.І.Б., посада, освіта, номер та дату кваліфікаційного сертифікату (для працівників які повинні мати відповідні сертифікати).)
в учасника процедури закупівлі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
ID: 27c146e28416419db14a867ca69d8926  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 454a800976f74932ae83c2443721d4f9
Критерій стосується лоту Поточний ремонт вхідних дверей, коридорів та сходових маршів адміністративної будівлі Печерського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Прахових, 20 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Документ
Підтверджуючі документи(На автотранспортну техніку (якщо така техніка буде використовуватися під час виконання ремонтних робіт) надати копії технічних паспортів.)
Документ
Підтверджуючі документи(На підтвердження права користування надати підтверджуючі документи: оборотно-сальдову відомість та/або видаткові накладні та/або свідоцтва про реєстрацію та/або договори оренди та/або договори надання послуг інше.)
Документ
Довідка(Довідка відповідно до Форми 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання ремонтних робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання ремонтних робіт з урахуванням вимог відомості обсягів робіт і витрат на ремонтно-будівельні роботи технічного завдання, що містить Додаток 2 до Тендерної документації. До переліку такого обладнання має бути включено, зокрема: - риштування; - апарат зварювальний; - фарбопульт або фарборозпилювач; - перфоратор електричний; - шуруповерт; - дриль електрична; - розчинозмішувач; - інструмент для різання керамічної плитки; - машина шліфувальна.)
в учасника процедури закупівлі наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології* * учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
ID: 82707ccc2e284e908f82b002ea03e8f1  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: 0784dddc99ee427f82be306ef70d7326
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ID: 5b50cc93e65d406d94e70001a8f90be0  
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: ebf1c50d41414703a53f664d02883081
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2e5afa8340004328978d1ac71e4958ae  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: 9a097edb668841c6993b2f826d1ab48d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Мова тендерної пропозиції українська
ID: 36c552a35536455db966d3e1d23c6238  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: f9dfbab67d1044809354d95c9988d8c2
Критерій стосується лоту Поточний ремонт вхідних дверей, коридорів та сходових маршів адміністративної будівлі Печерського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Прахових, 20 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 Розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45 124,89 грн. (сорок п’ять тисяч сто двадцять чотири гривні 89 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Платіжні реквізити бенефіціара: Бенефіціар – Управління поліції охорони в м. Києві, вул. Студентська, 9, м. Київ, 04050, назву банку бенефіціара – АТ «Укрексімбанк» UA283223130000026000010092566 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 25.12.2024 17:09
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 9162eb16669f4121b0a7789d65c1032c  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження