• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))

Завершена

883 473.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 417.36 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: e48c48c73ee58c940aabe9dd2c22799d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c717fd94a39742a98efa9c72d8d1e80e  
Очікуване значення : Так  
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 5a78b81cb0284aeb83e5cc09e6d8611d  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d05b952b042c6a0b5c015c6ddb4d46b6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.01.2025 14:37
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: f58aa9a80a7c448da42d09bc502d63e6  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.01.2025 14:37
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ac762bff33f6494f9d415666d4fc6a11  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 5bb75550f860761ee90eeadd0454bf53
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.01.2025 14:37
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 3bd34f3548104431bdda2e51f214a56d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 85ab89d7fd88b516b48a8b21b9f5541c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 63d7f3a2eeb44c7083cc88cfe7903401  
Очікуване значення : Так  
Порушення справ про банкрутство
ID: b682bdf8dbda2ca83446bb69fd0eee05
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 3cda639e10854259af8e8efdb2196aba  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 3be0e1421cdccb899ac9691e40c0cfd4
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6e7658da64404e3f8c7b28a0cc901571  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 378bc9a3effc4206899e87ff389850d5  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 719ac18688db4efcc6f10d03ce14975d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: ac09b48d71404083ae43305d2a0fc609  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
ID: 06fe4af52ff5459bb8f75d1ee18e8bef   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: d46218adf92743bda86a542a358de76f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 505901623f86ebff87fb2ec7ca280133
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: f070176a6af34249abd0979d4b1986cb  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 89f6f9cea72363cf8a79bcb9f92c3a6b
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 20.12.2024 15:08
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації( 2.1. Надати довідку про наявність працівників, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п.16 та п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів Замовника за цією закупівлею, складену відповідно до форми, наведеної у Таблиці 2 (чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного законодавства з праці України). Інформація вимагається стосовно персоналу: - для послуг фізичної охорони - не менше 4 осіб за професією «Охоронник»; - для послуг пультової охорони (спостереження та реагування) - не менше 16 осіб за професією «Охоронник» та працівники, задіяні до роботи на пункті централізованого спостереження– не менше 4 осіб.) 2.1.1. Надати копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до пп. 2.1, що підтверджують відповідність персоналу охорони та працівників, що залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - копії документів, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до пп. 2.1, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - копія документа, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до пп. 2.1, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - документ на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пп. 2.1, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. 2.1.2 Надати копії свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації на весь персонал охорони за професією «Охоронник», зазначений в довідці відповідно до вимог п.2.1. Причому, персонал охорони, задіяний для реагування на засоби охоронно-тривожної сигналізації, у кількості не менше 16 осіб, має бути не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.2. Надати лист в довільній формі, який підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/ eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.2.1. Для підтвердження наявності працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, або трудові угоди співпраці Учасника та/або співвиконавця(в разі залучення) з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. 2.2.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. 2.3. Надати сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки; 2.3.1. Надати скановані оригінали, чинних на дату подання тендерних пропозицій, виданих органом сертифікації, сертифікатів, що підтверджують відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
ID: c726568eccf943599ef771a0fbd8ff36   Вимогу заархівовно 20.12.2024 15:10. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: e164094a06bf81b5d35d62aeeee740a8
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 20.12.2024 15:08
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1. Надати довідку, складену відповідно до форми, наведеної у Таблиці 1, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: - офісного приміщення; - пульту централізованого спостереження; - спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); - ліхтарів; - засобів зв’язку; - форменого одягу; - транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони. 1.2. Надати документальне підтвердження наявності вказаного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) пульта охорони (власного або орендованого). На підтвердження наявності пульту централізованого спостереження учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна тощо). 1.3. Надати документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту для реагування груп посиленого персоналу охорони: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник/співвиконавець зазначений як власник; - у разі, якщо вищезазначений транспорт не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту Учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди). 1.3.1 Транспорт реагування учасника/співвиконавця має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, що видані організацією, яка має на це право. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.3.2. Надати гарантійний лист учасника та співвиконавця (в разі залучення) на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким учасник та співвиконавець (в разі залучення) гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше двох, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та встановлені на них спеціальні світлові сигнальні пристрої). 1.3.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (в разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.4. Надати документи, що підтверджують право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження та матеріально-технічна база Учасника.)
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
ID: 8036cb90de184d3596adb69368f19e18   Вимогу заархівовно 20.12.2024 15:10. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
ID: 2954d1b743a01193e1f6b34f8a1baa6c
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 20.12.2024 15:08
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)(3.1. Надати інформацію у довільній формі про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних послуг. На підтвердження інформації надати копію аналогічного договору* в повному обсязі з підтвердженням його виконання учасником та копію відгуку на договір. *Аналогічним договором вважається договір надання послуг з використанням пульту централізованого спостереження (спостереження та реагування) і надання послуг з фізичної охорони.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
ID: 32bc26d7c5c94913b7e59a64a0bb9784   Вимогу заархівовно 20.12.2024 15:10. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: cc5170f8f63578eb8c8c347b04b3a95c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ID: 746011d535de4af8a6823c07dd22ab0e  
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2226f1b8a444cb4ea763e93fe22f3988
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2b023febb3ca4e129a410550e23f03d4  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: 644413e52aab046bfd17cb814295f1e8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2024 12:48
Мова тендерної пропозиції українська
ID: 963c5f764e1d44168e4d5b30903560eb  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору
ID: 13d90345cef2d18f9c6ad92e1a4aad83
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради, код за ЄДРПОУ 37459125, Р/р UA428201720355169001000077802 ДКСУ м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: - порушення переможцем, надання послуг передбачених договором про закупівлю; - порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; - невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Дата створення: 20.12.2024 15:08
Документ
Забезпечення виконання договору(Надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії)
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 05137df784d740bbabe9c1d46aca0ee9   Вимогу заархівовно 20.12.2024 15:10. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження