• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Овес

1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Овес • Зовнішній вигляд: зерно чисте, сухе, світле, жовтого кольору, крупне або середнього розміру, виповнене, циліндричної, грушеподібної або видовженої форми. • Зерно повинне мати природний запах і колір, без теплових пошкоджень, без будь-яких домішок і забруднень органічними речовинами. • Пошкодження та зараженість зерновими шкідниками не допускається. • Фасування: від 20 до 25 кг. • Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 4693:2008. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 10-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УСО м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,5 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору по 14.02.2025 року.

Завершена

150 000.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
ID: 2a68945b70c54b8ab78ebf2f7316ed8e
Критерій стосується номенклатури Овес, І тип, 2 клас, колір жовтий, ДСТУ 4963
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2024 15:52
Відповідність ДСТУ 4963
ID: 2e71809867a645d7aceb2b31c6667630  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2024 15:52
Клас
ID: 505d05b7e483472e8ce334e23b90fdfa  
Очікуване значення : 2  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2024 15:52
Колір
ID: 82d5248a9e154263a8097502b083829f  
Очікуване значення : жовтий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2024 15:52
Тип
ID: aeb984fc19d142b2839657055d27ba54  
Очікуване значення : зерно крупне або середнього розміру, виповнене, циліндричної, грушеподібної або видовженої форми (І)  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження