• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний), вул. Берегова, 11, м. Южне, Одеської обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2025 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 634 473,60 грн. без ПДВ / 7 961 368,32 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.11.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

6 634 473.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 172.37 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 7ab7103e56664eb1969a2c1a2e98e501
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: cf49ee80c7ca489c80c058ea46791653  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 1a7c475d995a44a091220e9f2ba068cd  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: fbaa5acd00e84295a62e711b31ac4d97
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: fa1a123cf19b4f9fa120cea7e1e4326a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: 38e5419dfd6649bbb328a0c1da89eea8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 650ab664ffcc47558e978c590fbca1c3  
Очікуване значення : Так  
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: bfafcbae96aa4762b616ca6cb91bc80b  
Очікуване значення : Так  
Порушення справ про банкрутство
ID: 1f14d4bdc3d34014bfe3ef30bfc85aa5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: fac6748c529e4ee8b5487b9954d7a35e  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 2ae0db79f0bc4ec3b9d7e6bad5fb6dd9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: f00d8ed58f8a4b0fb3ac4511e04edafd  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 01c3d506a68e457d9f91d46b2ef693a8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0d9988356c8a4a248213a1dfdb966ad5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c621aba6e15f45f388f84de08cb3fa1d  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 761b3753a796477da1aa4a61cdcdb43e
Критерій стосується лоту Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Документ
У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, радіостанцій професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт у кількості - не менш ніж 8 шт., спеціальних засобів захисту: - гумові кийки, - газові балончики, - засобів зв’язку, - засобів індивідуального захисту органів дихання та зору (протигаз з фільтруючою коробкою від хімічно-небезпечних речовин, а саме від аміаку), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.(Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, радіостанцій професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт у кількості - не менш ніж 8 шт., спеціальних засобів захисту: гумові кийки, газові балончики, засобів зв’язку, - засобів індивідуального захисту органів дихання та зору (протигаз з фільтруючою коробкою від хімічно-небезпечних речовин, а саме від аміаку), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власних обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі радіостанцій професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт у кількості - не менш ніж 8 шт., спеціальних засобів захисту: гумові кийки, газові балончики, засобів зв’язку, засобів індивідуального захисту органів дихання та зору (протигаз з фільтруючою коробкою від хімічно-небезпечних речовин, а саме від аміаку), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Лист-гарантія/довідка у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо своєчасного та повного забезпечення форменим одягом-одностроєм зі знаками розрізнення Учасника процедури закупівлі (відповідно до сезону, з елементами підвищеної видимості, наявністю на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника) всіх працівників, задіяних ним при надані послуг. Довідка у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, про наявність в Учасника процедури закупівлі не менш ніж 8 (восьми) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI. Сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії дозволу(ів), виданих Учаснику Українським державним центром радіочастот, на право експлуатації радіостанції професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт, експлуатація яких можлива у регіоні надання послуг (кількість радіостанцій – не менш ніж 8 шт.)(більш детально наведено у тендерній документації).)
наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: da726f097ac64a98970d90c241ae563b  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
ID: 56862332e6d24f1cb13b59a94984578b
Критерій стосується лоту Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Документ
У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком.(Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору, та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання (більш детально наведено у тендерній документації).)
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: b0bff70ea26a4ecd9a7328b0517f947a  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 821c88e47e1a470f963744d2c01e1b6a
Критерій стосується лоту Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Документ
У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше 32 охоронників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком.(Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше 32 охоронників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком: Скановані копії оригіналу або завірених учасником процедури закупівлі копій наступних документів для всіх працівників, визначених у довідці, а саме: - документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 4-го кваліфікаційного розряду; - документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні; - документів, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - документів, які підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані уповноваженими органами не раніше трьох останніх місяців 2024 року (більш детально наведено у тендерній документації).)
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
ID: fd7b86de47a7432fa2a3147d77e8412d  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: 6c187ffcc45148689cf122e45cba9e6b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ID: 64e3c44c4a3e408f8fb46c0cdce5f1df  
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: dbe2ac2b2f9d48a7a2aa24d20d0e83e3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fdc8c225fac64b94a8f79a55748c9083  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: 52fdeb0ae8e549909bf153df2d571ea2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:19
Мова тендерної пропозиції українська
ID: 9c5700cb33a44aba802881aa4406bbff  
Очікуване значення : Так  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження