Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території замовника та виконавця.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. без ПДВ / 180 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.11.2024 о 12-00 год.
12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ).
Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.
У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Завершена
150 000.00UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 3 000.00 UAH
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 45fe68c6fbca470e8107b87bbbc63d7f
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: db67e109a4554984a91c071cc0fd95a1
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: f17fa49167b64d91befe60c266354a43
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: 88f96846585a43e6bf4cbbec41b74f34
Очікуване значення :
Так
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: 2f5c07a958d94da1a7b2dfd59d4abfe5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 3875bc6687b74cedb65b15bc3f5c7400
Очікуване значення :
Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 039ec83199d9470096d34cd5b6fe336f
Очікуване значення :
Так
Порушення справ про банкрутство
ID: 23b14d813814413385c4d2046f293046
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7f812af417454547aede45f676f511b0
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 701216d5b8a84f1eb72867c07bd47ef9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: 6fe9e861cafd40308fbfee42386565da
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 30e7997a6bb34f14a942031ee1e8c4de
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6d2012dbbcd741e1800090f33d99f586
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: dc711fa707764fc896976cfe5f9387e9
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: fa38629c57094f8d9644964b27c59608
Критерій стосується лоту Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Документ
Довідка (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. До довідки додаються підтверджуючі документи (більш детально наведено у тендерній документації).(У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі, але не виключно авторизованого сервісного центру, автотранспорту, інструменту, пристроїв тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі, але не виключно авторизованого сервісного центру, автотранспорту, інструменту, пристроїв тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
Оригінал або завірена копія чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікату щодо авторизації сервісного центру, в якому буде здійснюватися сервісне обслуговування та ремонт копіювального обладнання RICOH.(більш детально наведено у тендерній документації).)
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: dfe3824e05a24ee593ef90e4c43abb19
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
ID: c1d03da5ef48436eb2cf0e996ee7158a
Критерій стосується лоту Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Документ
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).До довідки додаються підтверджуючі документи (більш детально наведено у тендерній документації).(У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси замовника(ів), предмету закупівлі за договором (договорами) та/або предмету договору (договорів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами).
Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці:
позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору,
та/або
акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами) які підтверджують його(їх) виконання.(більш детально наведено у тендерній документації).)
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: f609ebf5b83046d9af62d65f8693cc73
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: eecf385827704368b72cbc1491173327
Критерій стосується лоту Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Документ
Довідка (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. До довідки додаються підтверджуючі документи (більш детально наведено у тендерній документації).(У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних або залучених працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, по обслуговуванню та ремонту обладнання RICOH, як безпосередньо в авторизованому сервісному центрі, так і під час надання послуг на території Замовника. Оригінал або завірена копія сертифікатів на право обслуговування та ремонту обладнання RICOH.(більш детально наведено у тендерній документації).)
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 9c81b0cf76e14e21a1507d6463cf3bbe
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9fccb30fcd2c4c9db77b8dd9f12c35b9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 03cd4daa576c4f77b9a6d7d329b82eae
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: f790479c3e0549dc827f1728b54cc4f4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.11.2024 15:18
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ID: 86fe2ca2dba14f7c92db07e03c616180
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції