Миючі засоби, код ДК 021:2015: 39830000-9 «Продукція для чищення»
На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація:
1. Постачання Товару здійснюється Постачальником з недопущенням поставки Товару службами доставки, кур’єрськими службами. (Транспортними компаніями товар НЕ приймаємо).
2. Поставка товару дрібними партіями 1 раз в місяць, протягом 3-х робочих днів з дати отримання замовлення до 31.12.2024 року в робочі дні з 9:00 до 14:00.
3. При поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару.
4. Місце поставки (передачі) товарів: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Поставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом на склад здійснюються за рахунок Постачальника. Постачальник несе відповідальність за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.
5. Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.
6. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 13300, Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги 4. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 13300, Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги 4. та електронного листа на електронну пошту: internat.brd@gmail.com про відмову від укладення договору.
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.)