• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Зернові культури та картопля

Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо).Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ ДСТУ 9221. За зовнішнім виглядом товар повинен бути: свіжим, цілим, чистим, без землі, не зів’ялим, не тріснутим, без пошкоджень, не ураженим хворобами та шкідниками. Смак і запах товару: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Залишковий термін зберігання (використання) товару – не менше 80% загального терміну зберігання (використання). Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 25 серпня 2024 року. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Привокзальна, будинок 26. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%).

Завершена

70 200.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: c918144a6ac944219ea9555d38ffa6b5
Критерій стосується номенклатури Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.08.2024 14:17
Клас
ID: 5a4d152c08d24fe9a7a19da0fd5b3c35  
Очікуване значення : перший  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.08.2024 14:17
Термін збирання
ID: 36a3a82f813b47969b4bdaa189e57a77  
Очікуване значення : пізня  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.08.2024 14:17
Відповідність ДСТУ 9221
ID: 2ac15c0883ce4e65aa72bb7492cbea05  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження