• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221

Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього договору, в якості забезпечення виконання умов договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості договору повертаються після виконання Постачальником умов договору, а також у разі визнання судом договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника не повертаються у разі: - невідповідності товару за якістю, кількістю; - порушення строків поставки понад 10 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Постачальника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності Постачальника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Постачальника за Договором. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про направлення заявки Замовником на електронну адресу Постачальника вважати роздрукований на папері скріншот текстової інформації з електронної скриньки Замовника, що містить відомості про час та дату направлення такої заявки, який засвідчений згідно з вимогами законодавства. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.) за адресою: м. Київ.

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 37d3918269b74b3b9cadafdd7a29f4c3
Критерій стосується номенклатури Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 15:48
Відповідність ДСТУ 9221
ID: b0e6321c52904056a90f8a6c0f15acbb  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 15:48
Клас
ID: b0c37f0c00ac41c39d2bff4b2cb9bed2  
Очікуване значення : екстра  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 15:48
Термін збирання
ID: a757f8960d0f4a0f82c43567cb80dafc  
Очікуване значення : рання  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження