• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Ґрунт-емаль 3в1

1. Поставка Товару 1.1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква. 1.2. Кінцевий строк поставки Товару: 30 липня 2024 року. 1.3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 2. Порядок здійснення оплати 2.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 2.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 2.4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 2.5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 3. Забезпечення виконання Договору 3.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 3.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Замовника «Ґрунт-емаль 3в1» код 44810000-1 «Фарби» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 3.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 3.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 3.2. Договору. 3.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 3.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 3.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 3.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 3.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 3.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 3.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 3.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 3.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 3.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Завершена

38 220.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 713ebff60cb84742924b6eee94a01170
Критерій стосується номенклатури Ґрунт-емалі
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Зовнішні роботи
ID: a8b80f6b6290460e8980ca3833c3b5eb  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Внутрішні роботи
ID: 0f74dd1c59d7401bb40001523ebabe63  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Упаковка
ID: 1db84918888a496aabbed47ca0a27f04  
Очікуване значення : банка металева  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Вага
ID: f0f40f4b74af4001b1f00048e19d9ba5  
Очікуване значення : 2.6  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Ступінь блиску
ID: 3db62430559245f58a8b64af4982b523  
Очікуване значення : глянець  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Відтінок
ID: 2696e25703b444a699ac6277e4da5539  
Очікуване значення : сірий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Фактура
ID: ec90b5011c624af689f8659b44b1891f  
Очікуване значення : гладка  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
За типом основи
ID: 1fc926632ca04f5884e5c68666732d54  
Очікуване значення : алкідна  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Тип
ID: c239c02fbb5b412fa4cca0779866b09c  
Очікуване значення : ґрунт-емаль-антикор  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.07.2024 13:03
Бренд
ID: db68d1181d944fd3acd768fe8d07a246  
Очікуване значення : FANTAZIA  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження