• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Овочі, фрукти та горіхи

Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору. Поставка товару здійснюється однією партією. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо). Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3247-95 «Огірки свіжі. Технічні умови». За зовнішнім виглядом товар повинен бути: свіжим, цілим, чистим, без землі, не зів’ялим, не тріснутим, без пошкоджень, не ураженим хворобами та шкідниками. Смак і запах товару: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Залишковий термін зберігання (використання) товару – не менше 80% загального терміну зберігання (використання). Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 25 серпня 2024 року. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Брацлавська, будинок 2. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%). (Номенклатурна позиція: 03221270-9 – Огірки)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 473 дні назад

23 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 74413fdc38df4d6d8718d14d21636ab6
Критерій стосується номенклатури Огірки свіжі, польові, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.07.2024 10:56
Відповідність ДСТУ 3247
ID: 71f56666ca0e47a6b2d165ebf543b97b  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.07.2024 10:56
Діаметр плоду
ID: 67bc676ace374d6f80612f85ba49f00d  
Очікуване значення : не більше 5,5 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.07.2024 10:56
Розмір плоду
ID: 4d7b394185c647c98c66936d52d52750  
Очікуване значення : короткоплідні (до 14 см)  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.07.2024 10:56
Тип вирощування
ID: 21fa533c2bc4420d95437c9574dd81fb  
Очікуване значення : польові  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження