• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (ДК 021:2015: 32354000-9 Плівки (Термоплівка для сухого друку Agfa Drystar DT 5000 I B 20х25 №100; Термоплівка для сухого друку Agfa Drystar DT 5000 I B 25х30 №100))

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;

Торги відмінено

83 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: eab8cbd2416a4a97bb3edd4b12a3d4b1
Критерій стосується номенклатури Термоплівка для сухого друку Agfa Drystar DT 5000 I B 25х30 №100
Спосіб підтвердження
Чутливість
ID: 7e0a98574160450382dae99e62a8e770  
Очікуване значення : Не нормується  
Розмір
ID: 44759b080ac34813bfc83bdfea4565ee  
Очікуване значення : 25х30  
Можливість ручної обробки
ID: 6987ff8debef45848a80b83f0488323a  
Очікуване значення : Не нормується  
Кількість одиниць в упаковці
ID: 4c43bf1b68d84e308036d6c17dede900  
Очікуване значення : 100  
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: bd9b8654580040d29132dd12255dcbe1
Критерій стосується номенклатури Термоплівка для сухого друку Agfa Drystar DT 5000 I B 20х25 №100
Спосіб підтвердження
Чутливість
ID: fb54a8112d104e649d13a82f03e1b449  
Очікуване значення : Не нормується  
Розмір
ID: 442917989bb3497ba6438933d484d497  
Очікуване значення : 20х25  
Можливість ручної обробки
ID: 3e45576b765e4117acc25cd50539340e  
Очікуване значення : Не нормується  
Кількість одиниць в упаковці
ID: 1b75271a286a4c36951f3a1e752a736b  
Очікуване значення : 100  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження