• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Крупа пшенична, помел №2 (середній), ДСТУ 7699:2015

Якість Товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару ДСТУ 7699:2015. З кожною партією товару Постачальник зобов’язаний надавати товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України, а його Представники повинні бути уповноважені на підписання документів та здійснення усіх необхідних дій пов’язаних з виконання Договору: сертифікати/декларації відповідності або інші документи, що засвідчують якість та загальну безпечність Товару; Транспортні засоби, що використовуються для перевезення товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України при перевезенні продуктів харчування та мати необхідні документи санітарної обробки даного транспортного засобу; Особи, які беруть участь в постачанні Товару (продуктів харчування), на яких здійснюється його перевезення, повинні мати необхідні документи відповідно до вимог встановлених законодавством, а також вказані особи повинні надати оригінали (завірені копії) особових медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів (водії, експедитори, тощо) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у нормативно-правових документах на цей вид Товару. Строк придатності Товару до споживання в день його постачання на склад Замовника повинен становити не менше 80% від загального строку придатності Товару до споживання з урахуванням температурного режиму його зберігання. Поставка повинна виконуватись автотранспортом Постачальника або автотранспортом компаній-перевізників за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється відповідно до графіку постачання* та не пізніше 30 серпня 2024 року включно. Графік постачання* вказаний відповідно до п.п. 3.1.1 проекту договору (Додаток 1). Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15613000-8 «Продукція із зерна зернових культур»)

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 3a7798384d09470da92c72637a6c5c36
Критерій стосується номенклатури Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699, 1 кг
Спосіб підтвердження
Відповідність ДСТУ 7699
ID: b41b241cf97949b083078222f4e89109  
Очікуване значення : Так  
Номер (Помел)
ID: 59d2fdeb80654d529bf30d5c9a1e3365  
Очікуване значення : №2 (середній)  
Вид
ID: 34ba797ea75649a29c6c06ddbb64da8d  
Очікуване значення : полтавська  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження