-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590; Стегно без кістки яловиче, охолоджене, ДСТУ 4589; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
1. Строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 1 (одного) календарного дня з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку з дати підписання до 31 травня 2024р., а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. 2. Зобов'язання Постачальника щодо поставки постачання товару(ів) вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у заявці Замовника. 3. Місце постачання товару(ів): 37600, Полтавська обл., місто Миргород, вул. Старосвітська, 52/15; у відповідній кількості згідно попередньої заявки замовника. Учасник поставляє продукцію Замовнику з визначеною періодичністю та за попереднім узгодженням відповідно до умов договору, за заявками з зазначенням асортименту та кількості товару. 4 Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Продукція повинна постачатися у тарі, що відповідає вимогам санітарних правил і норм. 5 Постачальник кожну транспортну партію зобов’язується супроводжувати посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказується: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в (холодильнику, складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документу продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); гатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо. 6 Замовник має право пред'явити претензію Постачальнику по кількості та якості товару, невідповідності санітарних норм автотранспорту. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред'являється Постачальнику, по кількості – у день прийому-передачі товару, по якості товару та автоптранспорту – в будь-який момент впродовж дії даного Договору. 7. У разі виникнення обставин, які свідчать про невідповідність автотранспорту в якому постачається продукція, недобросовісну поставку та якість товару, яка не відповідає заявленим показникам, Замовник за рішенням Комісії по контролю якості продуктів харчування, яка складається з штатних працівників Замовника та, за необхідності, відповідних експертів та спеціалістів, приймає рішення щодо повернення такого товару, заміні, та накладення штрафних та інших санкцій на Постачальника, що обумовлені умовами даного Договору.