• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Гумка для видалена надписів (30192100-2), підстругачка для олівців з пластиковим контейнером (30192133-2) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

УВАГА! Додатково наголошуємо що до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Гумка для видалення написів (Характеристики: бренд – BUROMAX, матеріал-вініл, пластик, гума термопластична, каучук натуральний, каучук сиснтетичний, для виданення слідів: олівця графічного та чорнил) Підстругачка для олівців з пластиковим контейнером (Характеристики: бренд – BUROMAX наявність контейнеру-так, тип: механічна, матеріал корпусу- метал, пластик) Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.

Завершена

350.20 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: f97e7963ff604684bef7e20f0b4b241b
Критерій стосується номенклатури Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Спосіб підтвердження
Для видалення слідів
ID: 98d5a42224b04824912ad1b22d90d50a  
Очікуване значення : олівця графітного та чорнил  
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 07ddc555380849fabc4076218a68ba56
Критерій стосується номенклатури Підстругачки для олівців з контейнером
Спосіб підтвердження
Тип
ID: 1a5232b4f4614297b7e129838a22c434  
Очікуване значення : механічна  
Наявність контейнеру
ID: 71fbc486cc144d90b888e6d5f8fcd91a  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження