• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Крупа гречана ядриця, 1-й ґатунок, вагова, ДСТУ 7697, від 1кг

1. Місце поставки Товару: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Ігоря Муратова,7. 2. Датою поставки (моментом прийому-передачі)Товару вважається дата (момент) підписання видаткової накладної Покупцем. 3. Покупець несе всі ризики загибелі й ушкодження Товару, а також усі витрати по Товару з моменту прийому-передачі Товару. 4. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством з урахуванням умов договору. 5. Перехід права власності і ризиків на Товар відбувається в момент прийому-передачі Товару. 6. Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника (або перевізника або кур'єрською службою або Укрпоштою) та за рахунок Постачальника. 7. Прийом-передача Товару здійснюється в пункті поставки. Пунктом поставки Товару є: Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради (61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Ігоря Муратова,7.) 8. Строк поставки Товару: з дати підписання Договору до 05 травня 2023 року включно. Строк поставки Товару може бути змінено за угодою сторін. 9. Ціна на товар, що постачається за цією закупівлею визначена учасником/постачальником з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду, в тому числі ціна товару включає вартість доставки Товару в Пункт поставки Товару, вартість тари та пакування. 10. Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати декларації виробника або посвідченню про якість товару або якісному посвідченню, що видаються виробником товару. 11. Документи що посвідчують якість товару - Декларація виробника або посвідчення про якість товару або якісне посвідчення повинні бути передані Постачальником Покупцю/замовнику одночасно з передачею товару в Пункті поставки Товару. 12. Розрахунки здійснюються Покупцем за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 календарних днів з дати отримання Товару Покупцем/замовником в Пункті поставки Товару (післяплата у розмірі 100% вартості отриманого Покупцем товару).

Завершена

31 356.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 5d687ab5a45e42379af94f52be926ea6
Критерій стосується номенклатури
Спосіб підтвердження
Фасовка
ID: b4391f34aff6c64e99e4369c93b5c3fd  
Очікуване значення : Вагова  
Упаковка
ID: 09a5a08e4a801ceba287ae5c406170ef  
Очікуване значення : Пакет пластиковий або мішок  
Відповідність ДСТУ 7697
ID: d7aff79ae244150c28846986e593c867  
Очікуване значення : Так  
Ґатунок
ID: d466743ab75e76930578ea1ce3ee624b  
Очікуване значення : 1-й  
Вид
ID: 95cf72ecac8c58901beb95ebc859d470  
Очікуване значення : Ядриця  
Маса нетто
ID: a4c06af4df802a8c43b63173a1946802  
Мінімальне значення : 1000  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження