ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1. Найменування Замовника: Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради.
2. Місцезнаходження Замовника: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44131142.
4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шевцова Оксана Андріївна, голова тендерного комітету, директор Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради, 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1, телефон: +380545751132, електрона адреса: elenakonoz2021@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Великописарівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи за адресою: 42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, буд.6.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 367 150,20 грн. (двадцять сім мільйонів триста шістдесят сім тисяч сто п’ятдесят гривень 20 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: на умовах співфінансування, за рахунок коштів Державного бюджету України 25 167 164,00 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету 2 199 986,20 грн.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «19» листопада 2021 року.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Торги не відбулися
27 367 150.20UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 273 671.50 UAH
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 9c0b079e8fbb406e861f39969d7f1fa5
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: d404bed3f9584434a748f819170772e4
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 66e358b64b1c45188bb67b3709d3dc1e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: 957e63fcdf80429e8a9835b6213451f5
Очікуване значення :
Так
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: 46372d6ace0c46e0a16f103923bfe8be
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Документ
Відповідно до Додатку №2 до ТД
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 196fdf81a2be4033ba9864f1dafd3233
Очікуване значення :
Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Документ
Відповідно до Додатку №2 до ТД
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: bc3aed6da8184d66a9bb21531263c96e
Очікуване значення :
Так
Порушення справ про банкрутство
ID: ba2349f86a9346318ed99977b1ead752
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c4fa52cdbc8b4934b6a1f37bd6b885bd
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: d21db8381fd04fd7906b61cfd884c857
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: fdae14f521274bce8d7b88bafbc207b0
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Документ
Відповідно до Додатку №2 до ТД
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
ID: 4b65ef5e94f4450ab2ec132d1d2f6e22
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 47caf05d76f74efea014a2601c127ebe
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f18b8063cd2a44ac9000d1a37fd79d2f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Документ
Відповідно до Додатку №2 до ТД
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2f58ec16e24b4dfa9d6bcab064a501ba
Очікуване значення :
Так
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 94b20518c7d54e79863c743a1863e57f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Документ
Відповідно до Додатку №2 до ТД
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 4863c94376484970b11f9dcb8f868733
Очікуване значення :
Так
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
ID: 54f4ef5da9584a6993ad9961ea3dcafd
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Причина виникнення існуючої заборгованості
ID: 83cfadb752014bddb18f3a6f00f9fb76
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Характер існуючої заборгованості
ID: c78104bc95f3433087ac3dfca28a855f
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Сума існуючої заборгованості
ID: 2454266d1b9a4d699d5b3b82fda3829e
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 94c2afaf0c124b9abceaf31fdb24d51a
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: dce8c862457b4a16b77cecce3b3038fa
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: df8585cb55ba497eb08b68e7a7872463
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 86bb280b591840bca3a81c4ee8fd5914
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 0c1b8d1ec314406cacc89dea92e74192
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: b81ddaf60d674452b9c94690d7702922
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Мова тендерної пропозиції українська
ID: bb532041a6414de09a6019dc4aba5e3e
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору
ID: 39ef8d8f7a314d78907c594faf123f8e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Валюта забезпечення виконання договору - є гривня.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника.
Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є :
Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів, як забезпечення виконання договору на відповідному електронному майданчику. Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 відсотка від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк.
Дата створення: 03.11.2021 14:49
Документ
У формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника.(На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Валюта забезпечення виконання договору - є гривня.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника.
Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є :
Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів, як забезпечення виконання договору на відповідному електронному майданчику. Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 відсотка від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.)
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a89c1717e0cd4ecf95df6e59900bfcdc
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній