ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 Комплект одномісна парта та стілець) згідно документації. Комплект одномісна парта та стілець, регулюємий на ростові групи № 4-6. Меблі мають бути зроблені з матеріалів, дозволених чинним санітарним законодавством для використання у закладах освіти та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Відсутні гострі кути та сторонні запахи. Стіл учнівський одномісний, з нахилом стільниці, зі змінною висотою повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови" та ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», що повинно бути підтверджено висновком державної санітарно - епідеміологічної експертизи. Зображення орієнтовне взяте із інтернет мережі: Розміри: довжина – не менше 700 мм, ширина – не більше 500 мм, висота регулюється регулюється – 640, 700, 760 мм. Бокові стійки – кругла металева труба не менше d 27 х 1,2мм, d 22 х 1,2 В місцях регулювання висоти наявна перехідна поліуретанова втулка, що забезпечує плавність регулювання висоти, надає ергономічний сучасний вигляд. Всі Т-подібні з’єднання круглих труб виконані методом радіусної висічки, що в свою чергу дає збільшену площу зварного з’єднання деталей (виріб має підвищену міцність і надійну конструкцію). Стіл учнівський повинен мати маркування. Маркування здійснено у вигляді вирізів овальної форми розміром 35 х 14 мм в трубі більшого діаметру та повинно бути розташовано на одній з опор хоча б з однієї сторони каркасу. Ідентифікація ростової групи за допомогою кольору повинна відбуватися таким чином, щоб під час встановлення висоти, що відповідає певній ростовій групі в отворі було видно лише один колір (що відповідає ростовій групі відповідно 4, 5, 6) згідно національного ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Покриття металевих частин – напилення порошкової фарби сірого й оливкового кольору. Всі виступаючі закінчення металічних деталей закриті пластиковими заглушками, які запобігають травмуванню учнів та пошкодження підлоги. Стільниця столу виготовлена з ЛДСП чи МДФ емісії класу не менше Е1, товщиною не менше 16 мм, колір ЛДСП чи МДФ ламінованого – «Сірий». Стільниця із заоваленими 4-ма кутами, має спеціальний виріз зі сторони учня. Торці стільниці личкуються окрайкою ПВХ товщиною не менше 0,8 мм колір крайки «Оливковий» (надати протокол випробувань окрайки ПВХ на вміст радіонуклідів виданий лабораторією акредитованою НААУ.) Торець робочої частини стільниці зі сторони учня повинен бути захищений цільнолитим пластиком або крайкою ABS або поліуретановою крайкою - завтовшки не менше 16 мм, але не більше 24 мм колір «Оливковий» в колір крайки ПВХ. Надати діючий ДСЕЕ на обмежувач з чітким вказанням в ДСЕЕ сфери застосування в шкільних закладах та обов’язково надати санітарно-хімічні дослідження). Цільнолитий пластик або крайка ABS або поліуретанова крайкою та окрайка ПВХ мають бути в рівень столу, не містить виступаючих частин, окрім обмежувача. (монтаж обмежувача на робочі поверхні столу не допустим). Стільниця столу учнівського може регулюватися в трьох положеннях під нахилом 0º, 7º, 16º. У кожному з положень регулювання кута стільниця надійно фіксується за допомогою спеціального інструменту. Стільниця повинна мати пластиковий стакан та пенал для канцелярського приладдя сірого кольору. Надати звіт санітарно-гігієнічної оцінки стакан та пенал для канцелярського приладдя, щодо можливості використанні у шкільних закладах ( обов’язково санітарно-хімічні дослідження). Звіт санітарно-гігієнічної оцінки має бути наданий уповноваженим органом. Вся кріпильна фурнітура має бути надійною та унеможлив-лювати розкручування підручним предметами ( наприклад монеткою), збирання- розбирання можливо тільки за допомогою спеціального інструменту. У бічній стійці металокаркасу закріплений гачок для підвішування ранців. Передній екран та полиця виготовлено з ЛДСП емісії класу Е1, товщиною не менше 16 – мм, колір ДСП – «Сірий», крайка полиці і екрану - ПВХ завтовшки не менше 0,40 мм кольору «Оливковий». Гарантійний термін відповідно до ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Стіл учнівський одномісний, з нахилом стільниці, зі зміною висоти повинен бути виготовлений відповідно до ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», підтвердити відповідним діючим сертифікатом та протоколом випробувань, виданими акредитованим органом сертифікації та бути завірені печаткою ( при наявності) та підписом уповноваженої особи виробника на якого видано сертифікат. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014. Стілець учнівський полозковий зі змінною висотою ростові групи №4-6 Зображення орієнтовне взяте із інтернет мережі: Габаритні розміри: ширина — не більше 380 мм, глибина – не менше 430 мм, висота повинна відповідати четвертій, п’ятій та шостій ростовим групам (380 мм, 420 мм, 460 мм). Конструкція стільця – полозкова, посилена. Каркас стільця виготовлено з круглої труби d не менше 27 х 1,2 мм, d 22 x 1,2 мм та 30х15 х 1,2 мм та плоско овальної не менше 30х15 мм з нанесенням порошкової фарби – верхня частина каркасу - сірого та нижня - оливкового кольорів. Стілець повинні мати маркування. Маркування здійснено у вигляді вирізів овальної форми розміром 20 х 14 мм в трубі більшого діаметру та повинно бути розташовано на одній з опор. Ідентифікація ростової групи за допомогою кольору повинна відбуватися таким чином, щоб під час встановлення висоти, що відповідає певній ростовій групі в отворі було видно лише один колір. Регулювання висоти стільця здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркасу і ніжки, між якими встановлена перехідна поліуретанова втулка, що забезпечує плавність регулювання висоти, надає ергономічний сучасний вигляд. Всі Т-подібні з’єднання круглих труб виконані методом радіусної висічки, що в свою чергу дає збільшену площу зварного з’єднання деталей (виріб має підвищену міцність і надійну конструкцію). На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги. Спинка та сидіння до каркасу кріпляться болтами DIN 603 M6*40 та гайками DIN 6923 M6. Вся кріпильна фурнітура має бути надійною та унеможливлювати розкручування підручним предметами, (наприклад монеткою) збирання- розбирання можливо тільки за допомогою спеціального інструменту. Сидіння та спинка лаковані виготовлені з гнутоклеєної фанери товщиною не менше 7 мм, яка має відповідну ортопедичну форму. Сидіння та спинки вкриті прозорим лаком на водній основі. Кути сидіння і спинки та передня крайка сидіння мають радіус заокруглення для запобігання травмування. Конструкція стільця повинна бути стійка та регульована. Відсутність сторонніх запахів. Гарантійний термін відповідно до ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Стілець учнівський повинен бути виготовлений відповідно до ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські», підтвердити відповідним сертифікатом та протоколом випробувань, виданими акредитованим органом сертифікації та бути завірені печаткою ( при наявності) та підписом уповноваженої особи виробника на якого видано сертифікат. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014.
Завершена
820 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ab333c4752dd474d86199bda9e274f60
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 6e2474e863564ef8b0a9c1e83aa15976
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 07c7104e562a457693620a495f59f6e2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: 5a255b908f224325bf73a29d4ab10c4c
Очікуване значення :
Так
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: cfb6d8dc0b0f4c129e79f97312c6f5a4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі(Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 248bc88908004c2e8a2c3e99a30cdb93
Очікуване значення :
Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі(Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: e18f70a48cc14f108bbe893359568c41
Очікуване значення :
Так
Порушення справ про банкрутство
ID: 2d318d8e1393459083a5975a34cec328
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 739cd89f6c5b497d92cb50dafe324074
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 9262d8119ac24d38a6d7bf1bf257f5ad
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: 55f84ab66bc14576a30a23ec5d460c9c
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: fb32464bfe7148bcb936673d36235cd3
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 926c6845e9f04ae698248e067bd5e4d1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі(Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2b346e19dcd24905bcca117f4c1c7bae
Очікуване значення :
Так
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 7708512f3b6e4db6936678e2e855fc98
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі(формі
Опис: Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 34720887b29943e18d94b862d08057f6
Очікуване значення :
Так
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Заява
Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі(Якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
ID: 0434ff7a30e0497e861db4739a007405
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Причина виникнення існуючої заборгованості
ID: 38ba2aaaf10342149b2ecbd902537a1e
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Характер існуючої заборгованості
ID: b44de7b495c0460892c9d8564e8c4237
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Сума існуючої заборгованості
ID: a3cb73254e614c3eb7b4abd029911f5f
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 0ce4ecec722644c593d0d04a17db51e4
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 5e32b80210f64a77abff1d9cbffa628b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 92d424278fad4dc69d308fdf6d32a4b5
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: 667f4abc4de944a5937a9c3a4a1a6405
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 2804d65c03f94d9993d61e522febcea2
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: 9a72eb7b902f453b8c6607dd104f5df1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Мова тендерної пропозиції українська
ID: 48c1b19613a24f8798fa5cccbb3cf32f
Очікуване значення :
Так
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 307daede22034b36907be586e12f6f7f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме:
Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 2 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 600,00 (двадцять чотири тисячі 600 гривень 00 копійок) грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
(*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії).
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається.
Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 93750866518c42bfaa971e26005d14eb
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору
ID: 8fcf59a93d0d4342ad9f78f4b9a7b42a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Переможець процедури закупівлі повинен надати не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять) відсотків вартості договору у вигляді банківської гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 – 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника-Переможця.
Дата створення: 03.06.2021 13:55
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю