• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір, закладки, книга канц., клей, коректори, ручки, швидкозшивачі, папки, чорнила – 3812,10 грн.)

Завершена

3 812.10 UAH без ПДВ
Номер: bccc93140b0e4315b1b94d44ec4c74fc
Внутрішній номер закупівлі: 9917703
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-18-002784-c   
Замовник: Комунальний заклад культури "Харківський літературний музей"
Контактна особа: Рожкова Вікторія Сергіївна 380671212370 litmuzey@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 812.10 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м.кв (500л) – 2090.00 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 22 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Маркер перман. 8566 2,5мм чорний – 29,00 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Плівка д/ламін.А4 (100 шт) 100 мк – 630,60 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Швидкозшивач пл. А4 Eco 31509/31511 прозор.верх. – 272,50 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Стержні д/о.мех. 0,5 мм FC/9125 2В – 51,00 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Фотопапір А4 глянц. 180г/м. 20л. BM.2220-4020 – 199,00 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Чорнило Epson – 540,00 грн.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачок
Період постачання 18.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Третяк Тетяна Миколаївна
Ціна пропозиції 3 812.10 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.05.2021 12:41
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: ecff429953334d0cb96a719f508641fa
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-18-002784-c-a1
Постачальник: ФОП Третяк Тетяна Миколаївна
Номер договору: ТР-97
Сума договору: 3 812.10 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 18.05.2021 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s