-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (облаштування) зупинки та скверу на вул. Стефаника, 122 в м. Чернівці
Завершена
608 762.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 043.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 043.81 UAH
Номер:
33799bb488474ca3a76bcac877c063e9
Внутрішній номер закупівлі:
9908675
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-05-18-000521-b
Замовник:
Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
23245721
-
Адреса:
58006, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Віталій Гулейчук +380372527567 gul.vitaliy@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
608 762.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
3 043.81 UAH
Період уточнення:
18.05.2021 08:54 - 24.05.2021 09:00
Період прийому пропозицій:
24.05.2021 09:00 - 27.05.2021 00:00
Аукціон:
27.05.2021 14:30 - 27.05.2021 14:53
Період кваліфікації:
27.05.2021 14:53 - 28.05.2021 09:56
Період завантаження договору:
28.05.2021 09:56 - 17.06.2021 09:56
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписЗамовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписАкти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (облаштування) зупинки та скверу на вул. Стефаника, 122 в м. Чернівці
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.09.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "БАБІЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Оскарження: 28.05.2021 09:56 - 02.06.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2702417473
-
Контактна особа:
Сергій Бабій +380505386823 elektrokomua2017@gmail.com
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛ. ЗАСТАВНЯНСЬКА, будинок 65
Оскарження: 28.05.2021 09:56 - 02.06.2021 00:00
Початкова пропозиція
531 699.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
531 699.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.05.2021 09:56
Відповіді на вимоги
1
Документи
41
Скарги
0
ФОП САВКОВ А.Л.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2906621297
-
Контактна особа:
ФОП СавковА.Л. 380667139786 SAVKOVVVAL@GMAIL.COM http://profibud-zahid.com.ua
-
Адреса:
Україна, 58003, Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ БУКОВИНСЬКА, будинок 24, квартира 5
Початкова пропозиція
597 722.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
597 722.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
1
Документи
20
Скарги
0
Контракти
Номер:
df5d94dbd04c4bb39a4653073852c93f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-18-000521-b-b1
Постачальник:
ФОП "БАБІЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2702417473
-
Контактна особа:
Сергій Бабій +380505386823 elektrokomua2017@gmail.com
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛ. ЗАСТАВНЯНСЬКА, будинок 65
Номер договору:
26/21
Сума договору:
531 699.60 UAH з ПДВ
Сума договору:
443 083.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
08.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
08.06.2021 09:24
Статус:
Виконаний