• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 09310000-5 Електрична енергія ( Електрична енергія )

Виникнення додаткової потреби у товарах/роботах/послугах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів/робіт/послуг, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів/робіт/послуг, та враховуючи обставини: виділення додаткових коштів та необхідності здійснення нової закупівлі. Обґрунтування: правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлюються також Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію з 19.04.2020. Згідно із п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень ч. 3 ст. 10 цього Закону. Поряд з цим п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що спрощеною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреб у товарах/роботах/послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі необхідності здійснення закупівель замовником у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах (аварії, відновні/поточні ремонти, невідкладні заходи направлені на ліквідацію наслідків стихійних лих, інших випадках додаткових потреб), яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином, Ураховуючи те що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена ч. 2 ст. 3 цього Закону. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листі) Мінекономрозвитку України від 03.09.2020 року за вих. № 3304-04/54160-06.

Завершена

196 585.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 982.92 UAH
Номер: d7d5723f06d34233b028ce4066dc6cce
Внутрішній номер закупівлі: 9885806
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-16-000342-b   
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Золотниківської сільської ради
Контактна особа: Вівсяна Зоряна Іванівна 380982377828 zolotnikiosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергіяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 196 585.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 982.92 UAH
Період уточнення: 16.05.2021 19:39 - 20.05.2021 11:00
Період прийому пропозицій: 20.05.2021 11:00 - 25.05.2021 11:00
Аукціон: 26.05.2021 15:21 - 26.05.2021 16:14
Період кваліфікації: 26.05.2021 16:14 - 28.05.2021 15:01
Період завантаження договору: 28.05.2021 15:01 - 17.06.2021 15:01
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 : 09310000-5 Електрична енергія ( Електрична енергія )
Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Кількість 82543 Кіловат-година
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 48115, Україна, Тернопільська область, село Золотники, Містечко, 25 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Тернопільелектропостач"

Оскарження: 28.05.2021 15:01 - 02.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 142 799.39 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
139 850.61 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.05.2021 15:01
Документи 27
Скарги 0
ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ"
Початкова пропозиція 178 292.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
140 833.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 39
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"
Початкова пропозиція 155 180.84 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
142 798.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 47
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
Початкова пропозиція 158 482.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
148 577.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 93
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-ГАЗ"
Початкова пропозиція 170 864.01 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
148 577.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 45
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"
Початкова пропозиція 163 435.14 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
154 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0
ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД"
Початкова пропозиція 177 467.45 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
177 467.45 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0

Контракти

Номер: 3c256c4aa72c4e5eaeae36daba40f895
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-16-000342-b-c1
Постачальник: ТОВ "Тернопільелектропостач"
Номер договору: 887
Сума договору: 139 850.61 UAH з ПДВ
Сума договору: 116 542.18 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.05.2021 00:00 - 31.12.2021 02:00
Дата підписання: 31.05.2021 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір про Електроенергію.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дог уг 1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод уг 2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод уг 3 001.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод уг4 електр.pdf
p7s
sign.p7s
jpg
дод уг 5.jpg
p7s
sign.p7s
jpg
дод уг 6.jpg
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s