• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів

Заправка картриджів: CANON C719- 4 шт. CANON CF283A/737- 6 шт., CANON 285/725- 2 шт., CANON 4092 -3 шт., HP 1010 Q2612A-4 шт.,SAMSUNG D117S- 1 шт., SAMSUNG D1043- 1 шт., SAMSUNG D111S- 1 шт., XEROX C7115A-1 шт.. Заправка та відновлення картриджів: CANON 4092-3 шт., CANON 719 -2 шт., CANON 283- 1 шт.Обов'язкові умови: 1. Послуга «Заправка картриджа» включає: технічне обстеження,чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа, кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до замовника. 2. Послуга заправки здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб замовника виключно у сервісному центрі виконавця. 3. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа магнітний вал, фото барабан, термоплівка. (за необхідністю) 4. Заправка картриджів здійснюється з використанням оригінальних витратних матеріалів. На вимогу замовника виконавець протягом робочого дня зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів. 5. Заправлений картридж має відпрацьовувати заявлений виробником картриджів ресурс. 6. Термін надання послуги (частини) не повинен перевищувати 5 діб після отримання виконавцем заявки від замовника. 7. Виконавець повертає картриджі у світлозахисній упаковці. 8. Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. 9. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 5 робочих днів.

Завершена

5 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Номер: 62d31ca1d5844170b1f48932aa8cac82
Внутрішній номер закупівлі: 988435
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-04-002055-b   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Литвиненко Вікторія Вікторівна 080445639613 upszn@drda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроївАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25.00 UAH
Період уточнення: 04.07.2017 16:09 - 06.07.2017 09:00
Період прийому пропозицій: 06.07.2017 09:00 - 07.07.2017 15:00
Аукціон: 10.07.2017 13:48 - 10.07.2017 14:09
Період кваліфікації: 10.07.2017 14:09 - 13.07.2017 12:36
Період завантаження договору: 10.07.2017 14:09 - 30.07.2017 14:09

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість 29 штуки
Період постачання 12.07.2017 - 18.07.2017
Місце постачання 02099, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе 176Г На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ЛИСОКОНЬ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Оскарження: 10.07.2017 14:09 - 17.07.2017 12:36
Початкова пропозиція 2 874.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 874.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.07.2017 12:36
Документи 6
Скарги 0
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
Початкова пропозиція 4 380.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 380.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 79763a6e9a41417d939e080de961b6ec
Ідентифікатор договору: UA-2017-07-04-002055-b-c1
Постачальник: ФОП "ЛИСОКОНЬ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Номер договору: 2/08
Сума договору: 2 874.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 17.07.2017 14:00
Статус:
Підписаний
PDF
дог Лисоконь.PDF