-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт території в межах перехрестя вул.Б.Хмельницького та вул.Університетської в м.Чернівці в рамках впровадження демонcтраційного проекту "Місто для людей: дружнє для пішоходів середмістя"
закупівля за фінансової підтримки німецької урядової компанії «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbreit (GIZ) GmbH» від імені та за рахунок Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) в рамках реалізації проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ»
Завершена
5 850 382.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 251.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 251.91 UAH
Номер:
a834cd2986494ababa954ff017feb0c3
Внутрішній номер закупівлі:
9794344
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-05-07-004433-b
Замовник:
Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04062216
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Оксана Воробець +380372524314 tender.rada.vk@gmail.com http://chernivtsy.eu/portal/
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
5 850 382.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
29 251.91 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
29 000.00 UAH
Період уточнення:
07.05.2021 13:02 - 14.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
07.05.2021 13:02 - 24.05.2021 10:00
Аукціон:
25.05.2021 14:36 - 25.05.2021 14:57
Період кваліфікації:
25.05.2021 14:57 - 27.05.2021 09:36
Період завантаження договору:
27.05.2021 09:36 - 16.06.2021 09:36
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- Опис- Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. Попередня оплата здійснюється протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- Опис-Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт території в межах перехрестя вул.Б.Хмельницького та вул.Університетської в м.Чернівці в рамках впровадження демонcтраційного проекту "Місто для людей: дружнє для пішоходів середмістя"
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.10.2021
Місце постачання
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, перехрестя вулиць Б.Хмельницького та вул.Університетської
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "ГРЕЙП 2002"
Оскарження: 27.05.2021 09:36 - 07.06.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
31964191
-
Контактна особа:
Агєєв Володимир Володимирович +380372527023 greyp2002@ukr.net
-
Адреса:
59400, Україна, Чернівецька область, місто Заставна, Чуньківський переїзд
Оскарження: 27.05.2021 09:36 - 07.06.2021 00:00
Початкова пропозиція
5 107 777.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 107 777.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.05.2021 09:36
Відповіді на вимоги
13
Документи
23
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39794680
-
Контактна особа:
Николайчук Сергій 380502336728 DORBUDINVEST@UKR.NET
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58029, Чернівецька обл., місто Чернівці, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 106, офіс 220
Початкова пропозиція
5 149 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 149 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
13
Документи
97
Скарги
0
Контракти
Номер:
ada293eae0c842e8ba5ee69cb7939ac0
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-07-004433-b-b1
Постачальник:
ПП "ГРЕЙП 2002"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31964191
-
Контактна особа:
Агєєв Володимир Володимирович +380372527023 greyp2002@ukr.net
-
Адреса:
59400, Україна, Чернівецька область, місто Заставна, Чуньківський переїзд
Номер договору:
6682-юр
Сума договору:
5 107 777.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
4 256 480.84 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.06.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
11.06.2021 15:33
Статус:
Виконаний