-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Друкована продукція на картоні та папері
особ.рах.отримув.доп.-3000шт;особ.рахунок-150шт;особ.справа одерж. пільг-200шт;бланк по контролю–50шт;заява про признач.усіх видів соц.доп. -3000шт.;деклар.про доходи та майновий стан осіб–3000шт;довідка про отр. (неотрим) доп.–2000шт;перс.облік. картка–100шт;подорож.лист служб. легк. автомобіля–200шт;заява-100шт;книга реєстр-ії платіж.доруч.–7 шт;журнал реєстр-ії вхід.докум-ції-7шт;журнал реєстр-ії вихід.докум-ії-7шт;журнал–2шт. (детально див.докум-ція, зразки дод.2)
Завершена
9 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Номер:
7a22818d8cff44859110e8c4a97e24ea
Внутрішній номер закупівлі:
97494
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2016-04-19-000181-c
Замовник:
ГП "Управління праці та соціального захисту населення Новозаводської районної у м.Чернігові ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03196208
-
Адреса:
14017, Украина, Черниговская область, Чернигов, Вул. Щорса 19
Контактна особа:
Татьяна Сенюк +380635610607 up26@nzrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
22458000-5 Друкована продукція на замовленняАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
9 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
19.04.2016 12:28 - 20.04.2016 16:00
Період прийому пропозицій:
20.04.2016 16:00 - 22.04.2016 11:00
Аукціон:
25.04.2016 12:51 - 25.04.2016 13:30
Період кваліфікації:
25.04.2016 13:30 - 26.04.2016 14:55
Період завантаження договору:
25.04.2016 13:30 - 15.05.2016 13:30
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴9 500.00 Друкована продукція на картоні та папері