• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Друкована продукція на картоні та папері

особ.рах.отримув.доп.-3000шт;особ.рахунок-150шт;особ.справа одерж. пільг-200шт;бланк по контролю–50шт;заява про признач.усіх видів соц.доп. -3000шт.;деклар.про доходи та майновий стан осіб–3000шт;довідка про отр. (неотрим) доп.–2000шт;перс.облік. картка–100шт;подорож.лист служб. легк. автомобіля–200шт;заява-100шт;книга реєстр-ії платіж.доруч.–7 шт;журнал реєстр-ії вхід.докум-ції-7шт;журнал реєстр-ії вихід.докум-ії-7шт;журнал–2шт. (детально див.докум-ція, зразки дод.2)

Завершена

9 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Номер: 7a22818d8cff44859110e8c4a97e24ea
Внутрішній номер закупівлі: 97494
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-04-19-000181-c   
Замовник: ГП "Управління праці та соціального захисту населення Новозаводської районної у м.Чернігові ради"
Контактна особа: Татьяна Сенюк +380635610607 up26@nzrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22458000-5 Друкована продукція на замовленняАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 9 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.04.2016 12:28 - 20.04.2016 16:00
Період прийому пропозицій: 20.04.2016 16:00 - 22.04.2016 11:00
Аукціон: 25.04.2016 12:51 - 25.04.2016 13:30
Період кваліфікації: 25.04.2016 13:30 - 26.04.2016 14:55
Період завантаження договору: 25.04.2016 13:30 - 15.05.2016 13:30

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴9 500.00 Друкована продукція на картоні та папері