-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Диван офісний, Крісло офісне поворотне, Крісло поворотне, Стілець офісний, Стілець гвинтовий зі спинкою спеціальний (Код НК 024:2019: 34833 — Стілець загального призначення))
Торги не відбулися
199 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 997.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 997.00 UAH
Номер:
09693dc3d42543cb907bc6253eafbd6a
Внутрішній номер закупівлі:
9748995
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-30-001091-c
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП "ЧЛ" ЧМР)
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982212
-
Адреса:
68004, Україна, Одеська область, м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Юр’єва Тетяна Андріївна +380486860200 ibb-economist@ukr.net https://ibbnavt.at.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
199 700.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 997.00 UAH
Період уточнення:
30.04.2021 14:00 - 07.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
30.04.2021 14:00 - 17.05.2021 00:00
Аукціон:
з 17.05.2021 12:30
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (п.1.2 Договору) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця, та по мірі надходження фінансування (у разі відсутності коштів у Покупця, термін сплати може змінюватися). Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Закупівля за наявною потребою. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Більш детальна інформація зазначена у Тендерній документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі: визначається у додатку №3 до тендерної документації. На момент публікації оголошення, за даними НБУ, 30.04.2021 року курс євро становить 33,6427 грн (33,6427 *133 000 євро=4 474 479,10). Очікувана вартість закупівлі становить 199 700,00 грн, що не перевищує 133 000 євро.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Диван офісний
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Крісло офісне поворотне
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Крісло поворотне
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Стілець офісний
Кількість
60 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Стілець гвинтовий зі спинкою спеціальний
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021