-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до комп'ютерної техніки
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Торги не відбулися
34 959.15
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Номер:
2d0a7d7efbdd47acb84c8ca9688f43bc
Внутрішній номер закупівлі:
9698267
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-27-001725-b
Замовник:
ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05425046
-
Додаткова контактна особа:
Тарасюта Наталія (03636)62-4-95 TaNV@rnpp.atom.gov.ua
-
Адреса:
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Шершень Юлія 380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
34 959.15 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
175.00 UAH
Період уточнення:
27.04.2021 14:27 - 21.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
27.04.2021 14:27 - 31.05.2021 15:00
Період прекваліфікації:
з 31.05.2021 15:02
Аукціон:
з 06.07.2021 14:59
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписОплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Payment for the delivered quality products is made by the Customer provided registration of the tax invoice by the Supplier in the URTI (unified register of tax invoices) by transferring funds to the Supplier's current account within 45 calendar days from the date of provision of label for suitable products in accordance with SOU NAEK 038:2021 «Management of goods purchases. Arrangement of receipt inspection of the products dedicated for the Company's separated subdivisions». The beginning of the payment period starts on the day following the day of label provision for suitable products.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп'ютер панельний iBASE IPPC08A7-RE або еквівалент
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.08.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”
×
-
Код ЄДРПОУ:
22396671
-
Контактна особа:
Бобик Богдан Михайлович 380322440041, 380322989515 Bogdan.Bobyk@tdb.ua
-
Адреса:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Городоцька, буд. 154
Початкова пропозиція
34 667.00 UAH без ПДВ /
34 667.00 UAH без ПДВ
34 667.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги
10
Документи
15
Скарги
0