-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій у дитячих закладах оздоровлення (путівки) - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
1. Найменування замовника: ДОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04055222. 4. Місцезнаходження замовника: 28500, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, місто Долинська, вул.Соборності України, будинок 28. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Тенетій Оксана Олександрівна, уповноважена особа, головний спеціаліст з економічних питань, телефон +380968432072, e-mail: dolmiskrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій у дитячих закладах оздоровлення (путівки) - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Потужність закладу відпочинку має бути не менше ніж 150 (сто п'ятдесят) відпочиваючих за одну зміну 14 (чотирнадцять) календарних днів. Заклад повинен належати до дитячих закладів оздоровлення, типи яких визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI (зі змінами) та перебувати в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. Умови перебування у дитячому закладі оздоровлення повинні відповідати Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 – затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26 квітня 1999 р. № 23, наказу Мінсім’ямолодьспорту № 4180 від 23.11.2010) або інших нормативно-правових актів у відповідній сфері, діючих на дату подання учасником пропозиції. Дитячому закладу оздоровлення та відпочинку згідно свідоцтва про державну атестацію повинні бути присвоєні наступні категорії: Перша або Вища категорія (підстава ст.34 ЗУ “Про оздоровлення та відпочинок дітей”, Постанови КМУ від 28 квітня 2009 року №426 (зі змінами) та наказ Міністерства соціальної політики України від 15 вересня 2016 року № 1029). Заклад повинен забезпечувати ефективний контроль за дотриманням вимог законодавства щодо створення безпечних умов перебування дітей у дитячому закладі, у тому числі – за дотриманням вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014№ 1417, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні». У закладі повинні бути в наявності: - укладені договори про проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації та вивіз твердих побутових відходів(відповідні копії документів надати в складі пропозиції). - засобів протипожежного захисту населення. Вільний евакуаційний прохід до дверей виходу з приміщення. Наявність схеми евакуації під час пожежі. Місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку: прибережна зона Кількість дітей, яких передбачається оздоровити: 30 (тридцять). Учасник повинен забезпечити надання послуг з урахуванням наступних вимог: 1. Оздоровчий заклад повинен бути розташований в екологічно чистій зоні, поза межами великого населеного пункту (крім курортних міст). 3. Наявність власного пляжу, обладнаного навісними тентами для укриття від сонця, стаціонарними кабінками для перевдягання, наявність рятувальної служби на пляжі, обмежені буйками зони для купання. 5. Наявність зелених насаджень, ігрових та спортивних майданчиків, критих павільйонів для організації дозвілля дітей за негоди, інші спортивні споруди для організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей. 6. В наявності повинні бути приміщення для організації гурткової роботи, літній концертний майданчик, бібліотека, інші облаштовані приміщення для організації клубної роботи з дітьми, харчоблок, медичний пункт. 7. Забезпечення наявності спортивного та культінвентаря, обладнання для організації роботи гуртків, художньої та періодичної літератури для дітей, відеотеки. 8. Культурно-естетичне забезпечення – організація безкоштовних вечорів відпочинку та дискотек, переглядів кіно та відеофільмів 3 рази на тиждень, екскурсій не менше 1 разу на зміну. Вартість вищевказаного культурно-естетичного забезпечення враховується в вартості послуг відпочинку. 9. Житлові кімнати: забезпечення достатнього метражу на 1 особу, укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов перебування кожної дитини. 10. Розміщення дітей в капітально зведеній споруді бажано з верандами чи балконами, з покімнатним розміщенням (до 6 чоловік) зі зручностями в блоці або на поверсі; забезпечення кип'яченою питною водою або водою в кулерах або мінеральною – цілодобово. 11. Наявність умивальника та туалету. Обов’язкова наявність душових кабін та туалетних кабін, обладнаних унітазами з поділом на жіночий та чоловічий, відповідно до вимог СЕС (відповідних державних служб, установ тощо). 12. Забезпечення цілодобового холодного водопостачання та подачі гарячої води за графіком або цілодобово (зазначити відповідну інформацію у складі пропозиції). 13. Забезпечення цілодобового чергування медичного працівника, можливість надання першої долікарської допомоги. 14. Забезпечення дітей гігієнічними та миючими засобами (туалетне мило, господарське мило, туалетний папір). 15. Забезпечення 5-ти разового збалансованого харчування згідно норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах, відповідно до двотижневого циклічного меню на 2021 рік або літо 2021 року, погодженого/затвердженого у встановленому порядку з відповідними державними службами, установами тощо. Заклад повинен дотримуватися виконання заходів щодо профілактики виникнення гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь, отруєнь грибами та дикорослими рослинами, хімічними речовинами, а також дитячого травматизму. 16. Забезпечення зміни білизни 1 раз на 10 днів. 17. Забезпечення можливості щоденного прання одягу та натільної білизни, його прасування. 18. Забезпечення відсутності на території оздоровчого закладу барів, більярдів, ігрових автоматів та інших розважальних платних послуг. 19. Забезпечення оздоровчого закладу обов'язковими професійними кадрами згідно типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (фізрук (або плаврук за наявності водойми) заступник директора з виховної роботи; педагог-організатор; вожаті (вихователі) на кожну групу; керівники гуртків; лікар-педіатр тощо). 20. Вартість перебування включає проживання, харчування, медичне та культурно- естетичне забезпечення. 21. Наявність обладнаного медпункту з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги. У разі захворювання дитини - організація її лікування та, за потреби, надання допомоги в перевезенні до місця постійного проживання. 22. Охорона об’єкту – цілодобово. 23. Благоустрій території: облаштування території, проведення зеленого будівництва, вивіз сміття, чистка туалетів, прибирання майданчиків біля сміттєзбірників та усієї території закладу. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга (30 путівок на 14 календарних днів цілодобового перебування в закладі). 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Узбережжя Азовського моря або Чорного моря в курортній зоні. З 01 червня 2021 р. до 31 серпня 2021 р. (відповідно до Пропозиції учасника-переможця - згідно графіку змін закладу оздоровлення) (орієнтовно 2 або 3 зміна – 30 дітей ) 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 170 000,00 грн. (сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «05» травня 2021 року. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» травня 2021 року. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
04055222
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Соборності України, буд. 50
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
- Подіяінша подія
- ОписРозрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
31488758
-
Контактна особа:
САВЧЕНКО ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ +380553732237 komateks@ukr.net http://krilatiy.com.ua
-
Адреса:
73036, Україна, Херсонська область, ХЕРСОН, ПРИДНІПРОВСЬКИЙ УЗВІЗ,1
Оскарження: 14.05.2021 11:43 - 19.05.2021 00:00
-
Код ЄДРПОУ:
25992149
-
Контактна особа:
Володимир Гевал +380676707460 t6707460@gmail.com
-
Адреса:
57460, Україна, Миколаївська область, с. Рибаківка, Березанський район, село Рибаківка
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
31488758
-
Контактна особа:
САВЧЕНКО ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ +380553732237 komateks@ukr.net http://krilatiy.com.ua
-
Адреса:
73036, Україна, Херсонська область, ХЕРСОН, ПРИДНІПРОВСЬКИЙ УЗВІЗ,1