• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")

Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Устилузька міська рада оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору

Завершена

14 984.00 UAH без ПДВ
Номер: 01f24ca473544c05b07b143ebde235a8
Внутрішній номер закупівлі: 9640562
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-22-002088-b   
Замовник: Устилузька міська рада
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна +380334293331 ustylugmr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 984.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксероксний (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 88 пачка
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папір кольоровий (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 пачка
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручки в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Файли в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папки "Агрегат" (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Подяки, грамоти в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 18 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Дрібне канцелярське приладдя (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 232 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папки картонні в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 75 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Маркери в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 17 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папки пластикові в асортименті (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 149 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папки для креслення (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання 22.04.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Войтюк Людмила Петрівна
Ціна пропозиції 14 984.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.04.2021 15:53
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 2c9737df9a9b4d02b363dc9acfcb72bd
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-22-002088-b-c1
Постачальник: ФОП Войтюк Людмила Петрівна
Номер договору: 138
Сума договору: 14 984.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 22.04.2021 15:54
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s