• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №41 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)

Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000,00 (десять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Завершена

2 171 352.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 856.76 UAH
Номер: cc67cb64425047878134d87c625a722c
Внутрішній номер закупівлі: 9595933
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-20-003348-c   
Замовник: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактна особа: Олександра Білопільська +380669145129 ukb.zakupki@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, дорігАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 2 171 352.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 856.76 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 10 000.00 UAH
Період уточнення: 20.04.2021 14:56 - 26.04.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 20.04.2021 14:56 - 06.05.2021 00:00
Аукціон: 06.05.2021 14:07 - 06.05.2021 14:28
Період кваліфікації: 06.05.2021 14:28 - 07.05.2021 10:37
Період завантаження договору: 07.05.2021 10:37 - 27.05.2021 10:37
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №41 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Код ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 41 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Зеніт-Брук"

Оскарження: 07.05.2021 10:37 - 18.05.2021 00:00
Початкова пропозиція 1 749 774.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 749 774.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.05.2021 10:37
Відповіді на вимоги 11
Документи 14
Скарги 0
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Початкова пропозиція 1 830 820.85 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 830 820.85 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 17
Скарги 0

Контракти

Номер: a144926143f842698325d837d8625d21
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-20-003348-c-c1
Постачальник: ТОВ "Зеніт-Брук"
Номер договору: 16/21
Сума договору: 1 749 774.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 458 145.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.05.2021 00:00 - 26.12.2022 00:00
Дата підписання: 19.05.2021 11:33
Статус:
Розірваний
pdf
Договір 16-21.pdf
pdf
Додаткова угода №2 Договір №16-21.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №3 Договір №16-21.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s