-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісний папір для друку формату А4 та А3 (ДК 021-2015-30197630-1 – папір для друку).
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Торги відмінено
49 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Номер:
be20b9cb9c03405cab08334d85a46a05
Внутрішній номер закупівлі:
9501251
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-14-001665-b
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44053418
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Наталя Науменко +380567448257 07nataliya201407@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
49 900.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
250.00 UAH
Період уточнення:
14.04.2021 09:47 - 20.04.2021 10:00
Період прийому пропозицій:
20.04.2021 10:00 - 23.04.2021 18:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за Договором проводяться протягом 30 (тридцяти) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних (актів приймання-передачі Товару), шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку. За умови надходження фінансування з міського бюджету м. Дніпра та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісний папір для друку формату А4 та А3 (ДК 021-2015-30197630-1 – папір для друку).
Кількість
527 пачка
Період постачання
до 28.05.2021
Інформація про скасування
Номер:
f2e209d7bedb414db28c4ff44f9ab4ab
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата опублікування:
14.04.2021 10:53
Дата виконання:
14.04.2021 10:59
Статус:
Виконано