• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світлодіодні світильники

1. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є зазначити, наприклад: додатком 2 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).

Завершена

240 625.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер: cea3ca54f8db43a8a8acf20e9124f85a
Внутрішній номер закупівлі: 9447467
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-09-003613-a   
Замовник: "ЖКС "Чорноморський"
Контактна особа: Груценко Світлана Петрівна +380487053440 kpjks@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматураАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 240 625.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 300.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 6 000.00 UAH
Період уточнення: 09.04.2021 12:53 - 15.04.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 09.04.2021 12:53 - 25.04.2021 00:00
Аукціон: 26.04.2021 13:54 - 26.04.2021 14:15
Період кваліфікації: 26.04.2021 14:15 - 06.05.2021 15:04
Період завантаження договору: 06.05.2021 15:04 - 26.05.2021 15:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Світлодіодні світильники 7Вт
Код ДК 021:2015: 31524000-5 Настельна чи настінна освітлювальна арматура
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 65122, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Вільямса, 81/4 На карті
Світлодіодні світильники 5Вт
Код ДК 021:2015: 31524000-5 Настельна чи настінна освітлювальна арматура
Кількість 150 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 65122, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Вільямса, 81/4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ ЕНЕРГО РІШЕННЯ

Оскарження: 06.05.2021 15:04 - 17.05.2021 00:00
Початкова пропозиція 235 500.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
235 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.05.2021 15:04
Відповіді на вимоги 9
Документи 15
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕЛ ЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
Початкова пропозиція 239 400.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
239 400.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 19
Скарги 0

Контракти

Номер: d69aba882b204509b6fd9da6f2be1045
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-09-003613-a-c1
Постачальник: ТОВ ЕНЕРГО РІШЕННЯ
Номер договору: б/н
Сума договору: 282 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 235 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 25.05.2021 00:00
Статус:
Виконаний
Договір про закупівлю
p7s
sign.p7s