• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Печатка кругла Д40,штамп S6040,кліше гумове для печаток

на 2021 РІК; Зміни до РП від 09.04.2021; Роз’ясненням викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити» зазначено, що виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника. При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі –товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, замовники вносять інформацію про закупівлі до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений пунктом 5 частини другої статті 4 Закону, керуючись відповідними вартісними межам, та враховуючи при цьому категорію такого замовника. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятоїстатті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Таким чином, замовник, визначаючи вид закупівлі під час планування та проведення закупівель, повинен дотримуватись вартісних меж, визначених Законом. Поряд з цим, зважаючи на те, що відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону, здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Обгрунтуванням перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель є: Проведення процедури закупівлі за № UA-2021-03-09-011414-с (Плівка рентгенівська медична) Очікувана вартість 110 000,00 грн. Ціна підтвердженої тендерної пропозиції 95 253,54грн Зекономлені кошти внаслідок проведення процедури 14746,46 грн. Враховуючи вищевикладене є нагальна потреба у використанні підтвердженої економії, зекономленої внаслідок проведення процедури закупівлі на товари :печатки,штампи,кліше гумове для печаток

Завершена

7 860.00 UAH без ПДВ
Номер: 3dde5a7717c94f5cbb3e54a18e6c2525
Внутрішній номер закупівлі: 9444109
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-09-002426-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жовківська лікарня" Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Контактна особа: Бакум Орест Ігорович crlzhovkva@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 860.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печатка кругла Д40
Код ДК 021:2015: 30192155-2 Офісні підставки для печаток і штампів
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вулиця Львівська, будинок 78 На карті
штамп S6040
Код ДК 021:2015: 30192155-2 Офісні підставки для печаток і штампів
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вулиця Львівська, будинок 78 На карті
кліше гумове для печаток
Код ДК 021:2015: 30192155-2 Офісні підставки для печаток і штампів
Кількість 39 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вулиця Львівська, будинок 78 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Коломойченко С.І.
Ціна пропозиції 7 860.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.04.2021 11:23
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 67f6f9f431a94c67af76aa2db8b1e953
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-09-002426-a-a1
Постачальник: ФОП Коломойченко С.І.
Номер договору: 639-ЛВ
Сума договору: 7 860.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 09.04.2021 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
дог№639_ЛВ.PDF
p7s
sign.p7s