• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів в асортименті

Придбання канцелярських товарів в асортименті: Папір офісний A4, 80г/м2, 500л, класс C 5 - 50 пач.; Ручки гелеві сині - 5 шт; Файлы А4 +, 40 мкм - 20 пач; Лінійки, розмір 30 см. - 5 шт; Точілка - 10 шт; Кнопки гвоздики 36 шт - 10 шт; Резинки для грошей 100 гр - 2 шт; Стікер-закладка 15х45 - 5 шт; Стікер блок-кубік 50х40 - 5 шт; Коректор карандаш - 10 шт; Скотч маленький - 10 шт; Книга обліку АРКУШ А4, 96 арк, кліт/офсет, ламін. тверда обкладинка - 20 шт; Ніж канцелярський, великий - 10 шт; Клей ПВА, 100 гр - 10 шт; Антистеплер для скоб №10, 24/6 - 5 шт. Для участі необхідно подати Вашу пропозицію та копію Виписки або Витяга з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.Послуга має бути надана без передплати на основі гарантійного листа.

Завершена

6 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 130.00 UAH
Номер: f4a38b55642d4db584761219651e0379
Внутрішній номер закупівлі: 94246
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-04-13-000175-b   
Замовник: Київський міський центр соціальних служб для сім`ї,дітей та молоді виконавчий орган Київської міської Ради ( Київська міська державна адміністрація)
Контактна особа: Перетятько Юлія Вікторівна 456-15-99 julya.peretiatko@yandex.ua http://ssm.kiev.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 6 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 13.04.2016 13:28 - 18.04.2016 10:00
Період прийому пропозицій: 18.04.2016 10:01 - 21.04.2016 10:00
Аукціон: 22.04.2016 14:12 - 22.04.2016 14:57
Період кваліфікації: 22.04.2016 14:57 - 26.04.2016 14:11
Період завантаження договору: 22.04.2016 14:57 - 12.05.2016 14:57

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴6 500.00 Придбання канцелярських товарів в асортименті