• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

6 273.20 UAH з ПДВ
Номер: 34066737c29d4ac8893ffca1e3e6803e
Внутрішній номер закупівлі: 9382698
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-001147-b   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактна особа: Яна Логвіненко +380674089233 zakupivli.medpomosh@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 273.20 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3012-09c) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, сіра)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Delta (D1713-04C) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, зелена)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3012-14c) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, блакитна)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3012-05c) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, червона)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Delta (D1713-03C) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, сіра)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Delta (D1713-01C) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор AXENT (D1713-16C) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, блакитна)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Delta (D1713-09C) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, помаранчева)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штуки
Період постачання до 18.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФІ СЕРВІС ГАРАНТ»
Ціна пропозиції 6 273.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.04.2021 14:13
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2bb9c1fe86654a14825f7e9efb64bb98
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-06-001147-b-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФІ СЕРВІС ГАРАНТ»
Номер договору: 54
Сума договору: 6 273.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 227.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 15.04.2021 14:32
Статус:
Виконаний
PDF
Договір № 54.PDF
p7s
sign.p7s