• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП/УЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія може бути видана будь-яким обслуговуючим банком на власний розсуд учасника закупівлі. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Завершена

319 454 896.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600 000.00 UAH
Номер: 5dec6df99d8f4eb78abfc9475512e9aa
Внутрішній номер закупівлі: 9379612
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-001990-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Анастасія Галицька +380567448257 dkb_dmr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 319 454 896.73 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 600 000.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 1 500 000.00 UAH
Період уточнення: 06.04.2021 10:02 - 01.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 06.04.2021 10:02 - 11.05.2021 18:00
Період прекваліфікації: 11.05.2021 18:01 - 23.05.2021 00:00
Аукціон: 24.05.2021 11:00 - 24.05.2021 11:21
Період кваліфікації: 24.05.2021 11:21 - 26.05.2021 12:54
Період завантаження договору: 26.05.2021 12:54 - 15.06.2021 12:54
Умови оплати:
підписання договору - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.12.2022
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Успенська На карті
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АКАМ"

Оскарження: 26.05.2021 12:54 - 06.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 318 754 791.73 UAH з ПДВ /
317 135 517.39 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
17.05.2021 14:12
Результати кваліфікації
Переможець
26.05.2021 12:54
Відповіді на вимоги 11
Документи 84
Скарги 0
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 319 351 490.12 UAH з ПДВ /
319 351 490.12 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
17.05.2021 14:12
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 30
Скарги 0

Контракти

Номер: 766754a9a46e40aaa5f52d45764df1d6
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-06-001990-a-b1
Постачальник: ТОВ "АКАМ"
Номер договору: 07/06-6
Сума договору: 317 135 517.39 UAH з ПДВ
Сума договору: 264 279 597.83 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.06.2021 00:00 - 24.11.2023 00:00
Дата підписання: 07.06.2021 11:33
Статус:
Виконаний
pdf
№ 07-06-6.pdf
pdf
ДУ № 1.pdf
pdf
Повідомлення пмро внесення змін.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Ду 2 до 07-06-6.pdf
pdf
Додаток 2 до ду 2 до 07-06-6.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Повідомлення про внесення дзмін.pdf
pdf
Ду 3 до 07-06-1.pdf
pdf
Додаток 2 до 07-06-1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Ду 4 від 07-06-6.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Повідомлення зміни 5 07-06-6.pdf
pdf
Ду 5 до 07-06-6.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Ду 5 до 07-06-1 -протокол.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Ду 6 до 07-06-6.pdf
p7s
sign.p7s
docx
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ зміни 7.docx
pdf
ду № 7 до 07-06-6.pdf
pdf
графік до ду 7 07-06-6 (1).pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Ду 8 07-06-6.pdf
p7s
sign.p7s