• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування

Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - переговорна процедура

Завершена

187 363.00 UAH без ПДВ
Номер: beb8301bc9604d70b8987eb32a6f3df9
Внутрішній номер закупівлі: 9356605
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-03-000169-a   
Замовник: Житомирська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 20 Житомирської міської ради
Контактна особа: Булич Олена Сергіївна +380976012320 elenabulich@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування умови застосування: Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі, така процедура може бути застосована замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера. На підставі Претензії про неналежне виконання договірних зобов’язань від 22.03.2021 № 171, Житомирською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів №20 Житомирської міської ради 02.04.2021 було розірвано Договір від 03.03.2021 р. № 8 про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти згідно предмету (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації шкільного харчування (ідентифікатор UA-2021-02-19-000003-b) з вини учасника. Враховуючи вказані обставини, у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю згідно предмету закупівлі (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації шкільного харчування у зв’язку з тим, що договір розірвано з вини учасника, у Замовника існує необхідність застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – розірвання договору про закупівлю з вини учасника, на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника.
Очікувана вартість: 187 363.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.05.2021
Місце постачання 10012, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Східна, 65 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП ГРИЩУК НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА

Оскарження: 03.04.2021 16:10 - 09.04.2021 00:00
Ціна пропозиції 187 363.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.04.2021 16:10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6bc4bdd3331048b6b7fe40b0c39b0ffd
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-03-000169-a-a1
Постачальник: ФОП ГРИЩУК НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА
Номер договору: 16
Сума договору: 176 393.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 15.04.2021 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
pdf
Грищук дод угода _1.pdf
p7s
sign.p7s